Skocz do zawartości
Krzychu20

Aktualizacja androida 4.2 do 4.4 - brak opcji aktualizacji z telefonu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, z góry przepraszam jeśli zły dział. Otóż chodzi o to, że chciałem z aktualizować androida na nowszą wersję, jednak nie mogę. W ustawieniach telefonu nie mam opcji aktualizacji, dlatego czy istnieje inny sposób na aktualizacje, a jeśli tak, to jak go zrobić? Jestem dosyć zielony w tych sprawach więc wole zapytać :)

Edytowane przez bartekc00
Proszę o precyzowanie nazwy tematu w przyszłości :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

https://forum.dobreprogramy.pl/overmax-vertis-expi-aktualizacja-do-android-44-kitkat-z-goclever-quantum-450-potrzebna-pomoc-w-lekkiej-modyfikacji-522096t.html

Tutaj jest trochę to opisane, jednak potrzeba kogoś kto by ten ram przerobił. Tylko ram bo już resztą to bym się sam zajął, bo już trochę androida ,,skubnąłem'' na tych telefonach i wszystko bym dostosował. (dźwięki, ekran bootowania, pamięci, czy informacje o tel.).

Edytowane przez Dawid Stankowski

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Hmm a jak wyglądała by wersja dla Goclever Quantum 450 LTE ? Według specyfikacji jest tam 1GB Ramu więc może by pykło ;p tak pytam bo ja jestem dopiero zielony w tych sprawach. Po za tym jak wygląda sprawa z aparatem bo overmax vertis ma 8M a ten quantum tylko 5M i czy przez to będą się robić zdjęcia w gorszej rodziałce? :P

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nic z tego ponieważ 450LTE ma Snapdragona, więc protowanie tego na procesor Broadcom nie jest możliwe. Portować można tylko telefony z bliźniaczymi podzespołami. (Teoretycznie się da z innego na inny ale nigdy wszystko działać nie będzie, jeśli wogóle zadziała.) A co do aparatu to na pewno gorsza jakość choć one na tych 8 pikselach mają taką jakość że szkoda gadać.

Wysłane z mojego C6833 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi