rkajor Witam, No i po dwóch tygodniach uciechy niestety musze odeslac telefon do serwisu. Powodem jest zle dzialajacy wyswietlacz, tzn, jego lewa polowa jest "nieczuła na dotyk" fajnie brzmi 🙂 ciekawe swoja droga dlaczego tylko polowa ? Zobaczymy jak serwis zareaguje, generalnie jestem troche |zdenerwowany| tym faktem :wsciekly:
slaweq Miałem podobny problem z Desire, tutaj link do filmiku z czymś takim. Forum po zmianach, link nie działa W krótkim czasie po kupnie (do 6mcy) taką sprawą zajmuje się sprzedawca nie serwis, konsument ma znacznie więcej opcji niż przy zwykłej gwarancji. W moim przypadku dostałem nowy telefon "od ręki".
Blixten Miałem podobny problem z Desire, tutaj link do filmiku z czymś takim. Forum po zmianach, link nie działa W krótkim czasie po kupnie (do 6mcy) taką sprawą zajmuje się sprzedawca nie serwis, konsument ma znacznie więcej opcji niż przy zwykłej gwarancji. W moim przypadku dostałem nowy telefon "od ręki". Aż trudno uwierzyć, że coś takiego ma miejsce w naszym kraju, gdzie kultura handlowa jeszcze mocno kuleje... gdzie tak dobrze kupiłeś swój sprzęt, że od razu Ci wymienili ?
yiabol Jaki był powód uszkodzenia? Uszkodzenie mechaniczne czy wada fabryczna? Czy ewentualne zalanie wodą może mieć jakikolwiek wpływ na działanie matrycy?