Serwis doskonale wie co jest zgrane. Normalka. Zawsze to konsument jest na gorszej pozycji...
Dystrybutorzy Samsunga sprytnie wprowadzają obok dobrych produktów o.k., te z wadami, lub refurby (z różnych kierunków produkcji) w cenie pełnowartościowych. Jeżeli kupiłeś w Mediaexpert to właśnie z "niemieckiego szlaku". Robią to cwanie i bezkarnie, bo ci zza Odry są "nie do ruszenia" (Poczytaj moje posty o Tab S2, Tab A 10.1(2016). Doskonale wiedzą o tym ludzie z branży i kierownicy działów marketów.
Dla konsumenta to później ceregiele z serwisem (który jest stroną dystrybutora i producenta) i przy wariancie optymistycznym kasa, która wróci za jakiś długi czas... Inna rzecz, że ludzie są nabijani w butelkę płacąc za produkt pełnowartościowy.
Rada? Idź do Marketu, nie wspominaj nic o wadzie i oddaj w ramach zwrotu podając przyczynę - zmianę decyzji żony, kochanki, szefowej (* niepotrzebne skreślić), którą chciałeś uszczęśliwić, ale która woli większe gabaryty... ^^
Wskazówka: Produkt nie może nosić śladów używania ( mam nadzieje, że znasz patenty...).
Nie musisz trafić na ta samą ekipę (praca zmianowa) no i we Wrocławiu jest kilka marketów Mediaexpert, które przyjmują zwroty z innych...