Skocz do zawartości
massiwo

problem z procedrura reklamacji oneplus 2

    Rekomendowane odpowiedzi

    massiwo

    witam

     

    w zwiazku z tym, ze padl mi przycisk home i odcisk palca w moim op2 z drugiej reki, zalozylem konto na oneplus, a tam z kolei zalozylem ticket, ktoremu przydielono numer. opisalem problem, wrzucilem film i... po 5 dniach otrzymuje od nich taka oto odpowiedz na maila:

     

    his is an automated email from the OnePlus Support Team regarding ticket 667414

    Hi 

    Just wondering if you've had a chance to review the latest update from ?

    This ticket will now be marked as 'solved' because we haven’t heard back from you for some time. However, if you'd like to provide an update, or require more time to work through our latest comment, simply reply to this email to reopen the ticket.

    If your inquiry was resolved, this ticket will be closed in 5 days.

    Thanks! Have a great day!

    OnePlus Support

     

    co ciekawe ticket ma juz status solved. moze mi ktos wyjasnic o co kaman i czy z op mozna sie skontaktowac telefonicznie?

    Edytowane przez massiwo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    shortez

    Spróbuj sam naprawić:

     

    https://www.youtube.com/results?search_query=home+button+fix+oneplus+two

     

    Ciekawa szybka opcja do sprawdzenia:

     

     

     

    I solved mine by this method :- 1. Plug your phone into charge. Do not remove the charger during the whole process. 2. Hold the power button for 10 seconds. The screen will automatically turn off and reboot. This is called hard reboot. 3. Let it reboot and voila ! The home button should be fine now

     

    Podłącz do ładowarki i nie odłączaj, przytrzymaj przycisk zasilania przez 10 sekund, ekran wyłączy się i telefon zrestartuje się automatcznie.

    Edytowane przez shortez

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Mikel25

    @@massiwo

     

    wykrzyk.png Twój temat narusza Regulamin Forum pkt 4.3.

    Tytuł wątku musi być krótkim streszczeniem Twojego posta oraz w sposób jednoznaczny nakreślać problem lub istotę dyskusji. Powinien także zawierać informacje odnośnie tego, jakiej pomocy oczekujesz.
    Przydatne linki:
    Pierwsze kroki na forum
    Zmiana tytułu wątku
    Jak poprawnie nazwać temat

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    massiwo

    @@shortez owszem probowalem roznych trikow, ale nie idzie, w *#808# sensor nie przechodzi testu... klawisz w ogole jest dezaktywowany! 

     

    napisalem na chacie, otworzyli moj ticket, skontaktowali sie ze mna z RRR, teraz pytaja o order number ktorego nie posiadam... takze jeszcze to musze wyprostowac ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    shortez

    Order number powinieneś mieć na e-mailu :) ale to dobrze że wreszcie się odezwali

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pantin

    Nie ma na mailu.

    Wysłane z mojego OnePlus One 64GB

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    massiwo

    @@pantin dzieki, ze chociaz czytasz. podjalem jeszcze jedna probe wyludzenia numeru, ale niestety ta sama spiewka. ten to w ogole nie byl pomocny, pierwszy chociaz stwierdzil, ze pomoze po mailu, albo adresie dostawy. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A nie masz order number w sklepie przy zamówieniach?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    massiwo

    ja pierd... co drugi taki madry, ale niestety, co 5ty tylko czyta ze zrozumieniem glowny watek! 

     

    order number jest dostepny na skrzynce mailowej, albo koncie oneplus net tylko dla osob, ktore go kupily, dla pierwszych wlascicieli, dla osob, ktore wziely je na rynku 

    pierwotnym, a nie jak w moim przypadku wtornym. ciezko zrozumiec, czy ciezko czytac 1 post?

     

    dlatego jest tak trudno teraz go zdobyc. zapytam jeszcze w dziale reklamacji RRR, ktory skontaktowal sie ze mna na moim koncie oneplus czy sa w stanie taki numer mi podac. 

    bo przez chat (2 podejscia) niestety nie udalo sie.

     

    wiec jak ktos dostal go po numerze IMEI to niech podniesie reke w gore. bo reszta chyba wciska tylko ciemnote, ze tak jest. 

     

    edit najwazniejsze!

    telefon po ponad tygodniu naprawil sie sam, dla jasnosci, powiem, ze hard reset nie pomogl, w trybie serwisowym *"808" nie przechodzil testu na odcisk palca, z kolei klawisza home nie widzial wcale. 

     

    dzis poszedlem spac, wstaje, lapie za telefon, o fu*k! dziala home, patrze w ustawienia, bo przeciez funkcja odcisk palca zniknela calowicie, wiec.. co widzie, wrocila! 

     

    czytalem gdzies, ze wina lezy w bootloaderze i przejsciu na andka 6, chociaz po samej instalce wszystko smigalo, ale pamietam, ze nie moglem wejsc w recovery, dopiero jak wgralem custom recovery to zaczelo smigac przez vol - i power, takze... dziwna sprawa. ponoc dowgrade z 6 do 5.1 moglby pomoc, ale konczyl sie bootlopem, tyle zdazylem wyczytac 

    Edytowane przez massiwo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pantin

    @@massiwo Może teraz się coś zmieniło, bo kiedyś można było dostać numer zamówienia po IMEI. Ale na szczęście, nie będzie potrzebny.

     

    PS. Czytajcie pierwszy post

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.