Trochę przespałem sprawę i gwarancja się skończyła.
Korespondowałem z Samsung Polska w sprawie błędu softu. Najpierw skierowano mnie do serwisu w salonie Manufaktura w Łodzi. Pan serwisant bardzo się starała ale niestety nie udało mu się dokonać aktualizacji. Po kolejnym mailu do Samsung poproszono mnie o kontakt z Serwisem Centralnym. Opisałem problem, podałem wersję sofu itp. Napisałem również ze gwarancja zakończyła się tydzień wcześniej. Zgodziłem się teżna naprawę odpłatną.
W odpowiedzi zamiast informacji czy wyceny naprawy otrzymałem informację, iz jej koszt będzie równy wartości zegarka.
Nie wiem do tej pory czy wycenili wartość obecna czy wzięli pod uwagę pierwotną.
Muszę przyznać że poczułem się nieprzyjemnie.
Niemniej jednak zmotywowało mnie to do samodzielnej naprawy.
Trochępoczytałem i znalazłem ostatni soft oraz informacje w jaki sposób robi się aktualizacją za pomocą WiFi Odin,.
Może kiedyś komuś to pomoże:
Gear S2 software
R720XXU2EQH1R732XXU2EQH1
Instrukcja aktualizacji
tutaj jest instrukcja downgradesoftu dla potrzeb parowania z iphone ale postępujemy identycznie.
Procedura trwa ok 20 minut.
Mam teraz w pełni zaktualizowany soft bez jakichkolwiek nakładów finansowych.