Witam.
W sobotę 13-go kwietnia moja Xperia T zawiesiła się i po kilku próbach odwieszenia jej postanowiła zejść z tego świata 🙁
Nie pozostało mi nic innego jak oddać do serwisu i pożegnać się z nią na kilka dni albo i na 2 tygodnie.
Jak się okazało dla osób, które nie chcą skorzystać z door to door to nie będzie takie oczywiste.
Ku przestrodze osób z Warszawy napiszę jaką drogę przebył mój telefon w drodze do serwisu we Wrocławiu.
Najpierw postanowiłem udać się do Sony Cenetr z nadzieją że szybko wszystko załatwię. W Warszawie jest ich kilka, ale ja wybrałem punkt w Arkadii, ale okazało się że tam telefonów nie przyjmują i trzeba zrobić to przez DOOR TO DOOR i najpierw wypełnić formularz na stronie www.w-support.pl (ten adres dostałem od pracownika Sony).
Pojechałem do domu i po wypełnieniu formularza postanowiłem jednak oddać telefon do punktu odbioru, które są dwa w Warszawie. Ucieszyłem się że jeden jest po mojej stronie Wisły i całkiem niedaleko (na ul. Chłopickiego 7/9) więc tam się udałem. Jednak okazało się że w tym miejscu jest serwis komputerowy i firma Service Logistics przeniosła się na Chmielną 98 (po drugiej stronie Wisły), ale zapomnieli o tym napisać na stronie w-support. Na stronie Serwis telefonów Samsung - iPhone - HTC - Sony Ericsson - Warszawa - Service Logistics jest poprawny adres. Mi brakuje słów na sposób załatwiania takich spraw.
Nie lubię takich rzeczy przekazywać bezpośrednio kurierowi - wolę jednak oddać osobie, która się podpiszę pod jakimś protokołem przekazania itp.
Udało mi się w końcu trafić do punktu odbioru na ul. Chmielnej i jestem bardzo mile zaskoczony kulturą i jakością usług.
Bardzo miła Pani obsłużyła mnie szybko i rzeczowo. Mam potwierdzenie oddania całego kompletu i mam nadzieję że do 26 kwietnia telefon wróci do mnie naprawiony i w pełni sprawny.
C.D.
Telefon wrócił do mnie 22 kwietnia - czyli naprawa trwała cały tydzień (wraz z wysyłką warszawa-wrocław i wrocław-warszawa). Wymienili płytę główną i wyświetlacz, sprawdzili baterię i odesłali cały zestaw tak jak go przekazałem.
Wszystko co dzieje się z telefonem można śledzić na stronie w-support.
Muszę powiedzieć że bardzo jestem zadowolony z szybkości i jakości serwisu.