Siema,
Wybaczcie że tak długo, ale byłem na urlopie 😉
@@adekk Też tak wyszperałem. Problemy zaczęły się jakieś 2 tygodnie po automatycznej aktualizacji systemu.
Robiłem ustawienia fabryczne i hard reset. Pomogło na jakiś czas. Od wczoraj znowu to samo, ale jednak ani hard reset ani ustawienia fabryczne już nie pomagają.
Dzisiaj zgłaszam reklamację.
@@Tymcio
Kupiony w x-kom, ubezpieczenie z uCare
System Android 5.1
Flyme 4.5.3I
Próbowałem update Flyme zrobić niestety przy podłączeniu do kompa rozłacza go w ciągu 30 sekund :/
Spróbuję jeszcze ściągnąć instalkę przez wifi, ale nie wiem czy da radę bo wpierdziela baterię szybciej niż ja ciastka 😛
EDIT: Po aktualizacji do Flyme 5.1.6.0G działa. Jednak nie wiem jak długo... W razie czego będę spamił w tym temacie.
Dziękuję również za pomoc 🙂
EDIT2: Znowu to samooo... Pierdziele leci na gwarancje...