Skocz do zawartości
ArturPL

Kto korzystał z oficjalnego serwisu ASUS?

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie. Właśnie wypełniłem zgłoszenie bo w moim Zenfonie 2 na krawędziach ekranu pojawiły się jakieś jasne paski, coś jakby ekran się odklejał, i dodatkowo przestało działać "szybkie ładowanie". 

 

Czy ktoś z was korzystał już z serwisu gwarancyjnego? Jak oceniacie naprawę? Jak długo czekaliście na telefon? Może trzeba na coś uważać, żeby później się "nie przejechać"?

 

Dziękuję za każdą opinię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wozus

Ja korzystałem. Dwa dni po zgłoszeniu był u mnie kurier odebrać paczkę i za kolejne dwa dni dostałem peczkę z naprawionym Zenfonem spowrotem. Także wszystko przebiegło szybko i bez problemów

  • Lubię to! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja korzystałem z serwisu tyle że komputerowego (posiadają go w Koszalinie) - najgorszy serwis z jakim miałem do czynienia. Życzę szczęścia.

 

Na co uważać:

1) Przed wysłaniem i spakowaniem porób zdjęcia zdarza się dostajesz ie to co wysłałeś (mam na mysli np. bateria nie twoja - informacje z innego forum), Po otrzymaniu przez serwis okazuje się coś uszkodzone z Twojej winy a przecież jak wysyłałeś wszystko działało itd - dlatego zdjęcia ewentualnie filmik przed spakowaniem.

2) Dokładnie opisz usterkę ale na stronie ASUSA (niestety masz tylko 200 znaków i plik możesz wysłać tylko w JPG a nie np. PDF - mam wrażenie że to celowe). 

3) Nie dzwoń - tylko koresponduj e-mailowo (będziesz miał potwierdzenie tego co piszą) - odpowiadają tylko raz dziennie, drąż temat bo odpowiadają zazwyczaj ogólnikowo aby ich później nie posądzić że coś mówili.

4) Czym częściej wysyłasz do serwisu tym dłużej go przetrzymują (ja sprzęt wysyłałem 3 razy w ciągu 2 miesięcy) za pierwszym razem trzymali 4 dni, za drugim już 7 dni, za trzecim prawie dwa tygodnie i mam wrażenie że tylko dzięki naciskom e-mailowym nie trzymali go dłużej), a z ciekawości dodam że w danym dniu o godz. 14,00 odpisali mi że kończą testy (jak wszystko bedzie ok to odsyłają) a firma kurierska kilka godzin wcześniej przysłała etykietę o nadaniu przez serwis przesyłki. - trochę to dziwne jak dla mnie.

5) Trzymaj kciuki że potraktują Cię inaczej.

 

Powodzenia

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dostałem informację że moja naprawa się przedłuży bo czekają na ekran lcd. Zobaczymy co będzie. Niestety zrobiłem zdjęcia tylko danych z pudełka. Na razie cierpliwie czekam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
beqnu

A propo gwarancji, czy wysyłaliście na gwarancję tel z odblokowanym bootloaderem ? Z custom romem? Chętnie bym skorzystał z customow ale nigdzie nie mogę otrzymać informacji na temat czy da się zablokować bootloader.

Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Artok
Dnia 23.08.2016 o 10:07, beqnu napisał:

czy da się zablokować bootloader.

Nigdy nie robiłem relocka, ale Google wypluło coś takiego - http://www.asus.com/zentalk/in/thread-71656-1-1.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po wgraniu softu za pomocą Asus FlashTool powróciło fabryczne recovery i zablokowany bootloader.

Nie wiem, czy pozostają gdzieś jakieś ślady po odblokowywaniu ?

 

--

Piotrek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja korzystałem wiele razy u nas w firmie, ale komputerowego (notebooki, ultrabooki). Mogę ocenić, że działają bardzo sprawnie, szybko. Naprawy nie trwały dłużej niż 1 tydzień. Była sytuacja, że wysłałem z dwiema usterkami, a naprawili tylko jedną. Po powrocie z serwisu, tego samego dnia odebrali sprzęt do naprawy, a za dwa dni był z powrotem.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Artok

Odkopię wątek, ale chcę nadmienić, że w tym tygodniu w środę wysłałem Zenfone 2 do serwisu. Prawdopodobnie padła mi płyta główna, ale to mniej istotne. Co najlepsze miałem na nim odblokowany bootloader, a także wymienioną płytkę z gniazdem USB w lokalnym serwisie :E 

 

Jak już mówiłem dostali go w środę i przez czwartek i piątek nic nie ruszyli. Jestem dobrej myśli :) 

Poinformuję o dalszym rozwoju spraw.


Naprawili :E 

Spoiler

serwis.PNG.1f5fa96bbe63cd80bf9113b6d60bed98.PNG

 

Edytowane przez Artok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.