Ja korzystałem z serwisu tyle że komputerowego (posiadają go w Koszalinie) - najgorszy serwis z jakim miałem do czynienia. Życzę szczęścia.
Na co uważać:
1) Przed wysłaniem i spakowaniem porób zdjęcia zdarza się dostajesz ie to co wysłałeś (mam na mysli np. bateria nie twoja - informacje z innego forum), Po otrzymaniu przez serwis okazuje się coś uszkodzone z Twojej winy a przecież jak wysyłałeś wszystko działało itd - dlatego zdjęcia ewentualnie filmik przed spakowaniem.
2) Dokładnie opisz usterkę ale na stronie ASUSA (niestety masz tylko 200 znaków i plik możesz wysłać tylko w JPG a nie np. PDF - mam wrażenie że to celowe).
3) Nie dzwoń - tylko koresponduj e-mailowo (będziesz miał potwierdzenie tego co piszą) - odpowiadają tylko raz dziennie, drąż temat bo odpowiadają zazwyczaj ogólnikowo aby ich później nie posądzić że coś mówili.
4) Czym częściej wysyłasz do serwisu tym dłużej go przetrzymują (ja sprzęt wysyłałem 3 razy w ciągu 2 miesięcy) za pierwszym razem trzymali 4 dni, za drugim już 7 dni, za trzecim prawie dwa tygodnie i mam wrażenie że tylko dzięki naciskom e-mailowym nie trzymali go dłużej), a z ciekawości dodam że w danym dniu o godz. 14,00 odpisali mi że kończą testy (jak wszystko bedzie ok to odsyłają) a firma kurierska kilka godzin wcześniej przysłała etykietę o nadaniu przez serwis przesyłki. - trochę to dziwne jak dla mnie.
5) Trzymaj kciuki że potraktują Cię inaczej.
Powodzenia