tomecki1 Witam, Może mi ktoś powiedzieć dlaczego mój kod nie działa? W sensie ma się wyświetlać text hh:mm:ss i cos mu się "wali", a drugi sprawa to ma migać i nie miga... http://pastebin.com/sftQNESf Błagam :/
tomecki1 Najpierw milisekundy do daty a potem format daty. Że tak? http://pastebin.com/WUXr3DDG Też nie działa.
Coderoid Date date = new Date(milliseconds); DateFormat formatter = new SimpleDateFormat("HH:mm:ss"); //tutaj możesz podać różne warianty String dateFormatted = formatter.format(date); Wydaje mi się, że tak będzie prościej i będzie działać.
tomecki1 Date date = new Date(milliseconds); DateFormat formatter = new SimpleDateFormat("HH:mm:ss"); //tutaj możesz podać różne warianty String dateFormatted = formatter.format(date); Wydaje mi się, że tak będzie prościej i będzie działać. Trochę pomogło, ale do czasu teraz mi dodaje 1 godzinę więcej :/ i dalej nie ma pikania czasu ;(
tomecki1 Zapewne coś źle dodajesz. Co do "pikania" czasu to można to zrobić AlphaAnimation. Nic mi nie działa... http://pastebin.com/7A3kK6YV To jest najnowszy kod :/
Coderoid No, ale zobacz w których momentach startujesz animacje. Kompletnie bez sensu to robisz. Pomyśl trochę dłużej, a nie wklejaj kod metodą "Napałowa".
tomecki1 No, ale zobacz w których momentach startujesz animacje. Kompletnie bez sensu to robisz. Pomyśl trochę dłużej, a nie wklejaj kod metodą "Napałowa". No, startuje to gdy się kończy czas... Tak ma być
Coderoid Okej, zmyliło mnie to: timeBlinkInMillisecondstwo timeBlinkInMilliseconds Teraz powiedz co to znaczy nic nie działa.
tomecki1 Okej, zmyliło mnie to: timeBlinkInMillisecondstwo timeBlinkInMilliseconds Teraz powiedz co to znaczy nic nie działa. A przepraszam, źle określiłem, to miało znaczyć, że: - Czas się źle wyświetla, znaczy dodaje do godziny jedną godzinę obojętnie ile dam. - i nie miga czas w ostatnich 30 sekundach, to miało być to alphaanimation.
Coderoid - Czas się źle wyświetla, znaczy dodaje do godziny jedną godzinę obojętnie ile dam. To znaczy że do milisekund dodajesz godzinę, a nie sekundę. - i nie miga czas w ostatnich 30 sekundach, to miało być to alphaanimation. Nadal upieram się, że nie pomyślałeś w których miejscach startować animację. Animacja powinna być wystartowana kiedy czas jest puszczony i zatrzymana kiedy czas jest zatrzymany. A Ty masz to rozłożone po ifach (nieczytelnych swoją drogą).
tomecki1 - Czas się źle wyświetla, znaczy dodaje do godziny jedną godzinę obojętnie ile dam. To znaczy że do milisekund dodajesz godzinę, a nie sekundę. - i nie miga czas w ostatnich 30 sekundach, to miało być to alphaanimation. Nadal upieram się, że nie pomyślałeś w których miejscach startować animację. Animacja powinna być wystartowana kiedy czas jest puszczony i zatrzymana kiedy czas jest zatrzymany. A Ty masz to rozłożone po ifach (nieczytelnych swoją drogą). Ale on dodaje godzinę tylko przy wyświetlaniu, bo nigdzie nie dodaje tej godziny.
merid Też miałem ten problem i doszedłem do wniosku, że nie można ustawić godziny na 0. Jest od 1 do 24
tomecki1 Też miałem ten problem i doszedłem do wniosku, że nie można ustawić godziny na 0. Jest od 1 do 24 Musi być jakieś rozwiązanie... Bo niby jak mają inne minutniki? :/
tomecki1 Ale czekaj, bo mi nie dodaje jednej godziny jak jest 0 tylko obojętnie ile dam godzin... 5, 4, 8, nie ważne, cały czas.