Cześć,
W telefonie mojej żony występuje ten sam objaw. Póki co zmieniłem jej widget na inny stockowy kalendarz. Rozmawiałem na czacie z pracownikiem Samsung Polska i polecił mi pobrać i zainstalować aplikację Smart Tutor ze sklepu Play, potem zadzwonić pod numer 226079333 gdzie połączy się on z telefonem i zdiagnozuje problem i ewentualnie go rozwiąże jeśli się uda. Niestety nie mam teraz dostępu do telefonu żony więc nie jestem w stanie tego zrobić. Spytał mnie też czy po aktualizacji robiłem reset do ustawień fabrycznych - nie robiłem - być może to coś pomoże. Próbowałem natomiast usunąć cały ekran z widgetem i dodać go na nowo niestety nic to nie dało.
Mało tego zauważyłem jeszcze inne błędy w A300FU. W ustawieniach kalendarza odznaczyłem kalendarz Google zostawiając zaznaczony tylko kalendarz w urządzeniu. Przy próbie dodania czegoś do kalendarza od razu wydarzenie chce się zapisywać w kalendarzu google (który przecież wyłączyłem). Kolejny błąd to taki, że ma zaznaczone pokazywanie pogody na ekranie blokady a pogoda nie pokazuje się na nim - pokazuje się tylko na ekranie głównym (po odblokowaniu). Ja mam Samsunga A500FU i takie problemy nie występują na Androidzie 5.0.2 - nie wiem jak jest na 6.0.1 gdyż przezornie wstrzymuję się z aktualizacją.
Gdyby udało Ci się rozwiązać problem podziel się rozwiązaniem na forum