Skocz do zawartości
agnus

Przedłużenie umowy T mobile i związany z tym problem

Rekomendowane odpowiedzi

agnus

Koledzy i koleżanki mam problem z t mobile a mianowicie 12 sierpnia 2014 roku zaproponowano mi oferte na firme mimo że nie mam firmy -Jump proFirma L 89.99 + Samsung Grand 2 oferta ta bardzo mi odpowiadała z racji minut roamingowych ( jestem kierowcą i jeżdze po całej UE ) . Minęły 2 lata i chciałem przedłużyć umowe , niestety t mobile proponuje mi tylko i wyłącznie ofertę dla osób prywatnych w której co prawda są minuty roamingowe ale tylko w strefie t mobile co mi nie odpowiada . Jeden konsultant powiedział mi że oferty dla firm dla osób prywatnych są nadużyciem ale możliwe jest udzielenie takiej oferty tylko w salonach firmowych , byłem w salonie firmowym w łodzi w manufakturze , to tam w 2014 kupiłem oferte na firme . Niestety konsultantka powiedziała mi że nie może przedłużyć umowy i poradziła by zostac na tej ofercie na czas nie okreslony dopóki się nie polepszy . Forumowicze co zrobić bym mógł przedłużyć umowę na firme ? Czy ktoś miał kiedyś taki problem ? Prosze o odpowidz . Bardzo zależy mi na przedłużeniu ponieważ zepsułem telefon ...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

No proste nie masz firmy to nie mozesz mieć oferty dla klientów filrmowych nie wiem co tu takiego trudnego do zrozumienia.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    agnus

@@piotrzet23  Ja rozumiem że jeśli nie mam firmy to nie mogę miec oferty na firme , ale dlaczego dwa lata temu bylo mozliwe ze osoba prywatna mogła mieć takową ofertę  a teraz nie ? - tego zrozumiec nie mogę ...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Na ofertę na firmę zawsze trzeba było mieć nr nip żeby można było z tej oferty skorzystać

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    HTCHD2