Skocz do zawartości
Peetery

Po zainstalowaniu aplikacji z nieznanego źródła nie mogę korzystać z urządzenia.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam!


     


    Mam pewien problem. Instalowałem pewną aplikację spoza sklepu Google Play no i wraz z tą aplikacją do tabletu dostał się wirus. Ekran startowy zamienił się w niebieskie tło (oprócz ekranu blokowania bo na nim została moja stara tapeta). Wirus zablokował mi przyciski na urządzeniu, jedyny przycisk jaki mi działa to ten środkowy który służy do wrócenia do menu startowego, a reszta czyli przyciski obok jego nie funkcjonują. Niestety próbowałem także zresetować urządzenie przytrzymałem przycisk blokowania i pojawił się komunikat co chcę zrobić, ale nie mogę kliknąć ani na wyłącz zasilanie ani na uruchom ponownie urządzenie. Gdy wchodzę w ustawienia telefonu to w żadne ustawienie np. Bezpieczeństwo, Pamięć, Menadżer aplikacji nie mogę kliknąć, zwyczajnie tak jakby tablet tego nie łapał. Normalnie gdy jestem w menu startowym to mogę sobie przewijać pomiędzy stronami i włączać aplikacje ale w niektórych aplikacjach pewne przyciski nie działają. Według mnie jest to jakiś wirus bo to się stało od razu po zainstalowaniu aplikacji z NIEZNANEGO ŹRÓDŁA.


     


    Szukałem dużo w googlach ale nigdzie nie znalazłem osoby z moim problemem, może ktoś mi pomoże z góry dziękuję  :) Jeśli jeszcze jakaś informacja jest potrzebna to proszę pisać w odpowiedziach  ;) Prosiłbym też o jak najszybszą pomoc.


    Samsung Galaxy Tab 3 Lite


    Pozdrawiam!


     

    Edytowane przez deus
    Sprecyzowanie nazwy tematu. Następnym razem proszę samemu precyzyjnie nazywać wątek zgodnie z pkt. 4.3. Regulaminu Forum.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    marcinadd

    Pierw uruchom telefon w trybie awaryjnym. Przycisnij przycisk power i przytrzymaj palca na Wyłącz i daj ok. Jeśli tak nie działa to spróbuj Podczas uruchamiania telefonu przyciskac ciągle przycisk Home bodajże.

    Sent from my GT-I9506 using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @UP

    Niestety w ogóle gdy chce wyłączyć telefon on nie łapie mi palca i nie zalicza tego ze klikam na "Wyłączanie zasilania". Jeśli chodzi o 2 sposób no to chyba muszę poczekać aż się bateria rozładuje i dopiero wtedy gdy załaduje go trochę i włączę mogą wypróbować tą 2 opcję inaczej chyba nie da rady :/

     



    [Dodano: 10 sierpień 2016 - 17:19]

    I jeszcze wyskakuje mi czasami taki komunikat "Aplikacja TouchWiz nie odpowiada. Zamknąć?" I mogę kliknąć "Czekaj" albo "Ok".

    Edytowane przez deus
    Cytowanie w całości postu poprzedzającego narusza Regulamin Forum A§4 pkt. 4.6. Alternatywnie stosujemy @UP lub @Wspomnij

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    marcinadd

    @Pretery Spróbuj przytrzymać przycisk power przez dłuższy czas

    Sent from my GT-I9506 using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @UP

    Zresetowałem telefon i o dziwo przyciski powróciły do normalnego działania. Dziękuję Ci za pomoc bo sam chciałem wyłączyć telefon a nie wiedziałem jak (nie wiedziałem że po dłuższym przytrzymaniu telefon sam się wyłączy)  :). Jeszcze raz wielkie dzięki! Pozdrawiam! :)

    Sent from my GT-I9506 using Tapatalk

    Edytowane przez Peetery

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x