Witam.
Nad czym tu się zastanawiać. Popękało - należy reklamować. Jedynie nad czym bym się zastanowił to nad formą reklamacji.
Jeśli masz paragon i etui jest oryginalne to możesz sam spróbować reklamować to w serwisie Samsung Polska (oczywiście najpierw bym zadzwonił i zapytał o szczegóły) z tytułu Gwarancji. Pomijasz wtedy czas wysłania etui do sprzedawcy i od niego do serwisu Samsunga.
Ja bym jednak reklamował to etui u sprzedawcy z tytułu Rękojmi, wtedy to on odpowiada za wadę etui. Zażądał bym zwrotu pieniędzy a on jeśli chce niech potem wysyła to do Samsunga.
Oczywiście wszystko powinno być opisane, wysłane listem poleconym, zostawić sobie ksero paragonu.
Jest jeszcze 14 dni na zwrot zakupionego towaru przez internet, nie wiem kiedy kupiłeś to etui i czy ten czas już nie upłynął. Nie jestem też pewny czy ta forma jest prawidłowa w twoim przypadku.
Nie jestem specjalistą i mogę się mylić. Wybór należy do ciebie. Poczytaj o swoich prawach:
Reklamacja
Pozdrawiam