Witam, miałem dokładnie ten sam problem.Myślałem już o serwisie, ale po kilku godzinach kombinowania udało mi się naprawić problem.
Rozwiązanie było trochę skomplikowane, okazałosię że to wina HBOOTa. po naprawieniu telefon uruchamia się normalnie. Postaram się opisać całą operacje, jednak nie odpowiadam za to jeśli coś nie wyjdzie. Firmware jest do telefonu wcześniej zaktualizowanego do androida 6.0.
1. Wchodzisz na stronę: https://ruu.lalleman.net/HTC_M8S(QL_UL)/
2. Ściągasz Fastboot'a z folderu Tools. Ja zmieniłem nazwę z "htc_fastboot" na "fastboot" .
3. Z folderu OTA ściągasz najnowszy zip (OTA_M8_QL_UL_M60_SENSE70_MR_HTC_Europe_2.10.401.1-1.21.401.1_release_476671 (Android M - Step 2))
4. Wypakujesz archiwum i kopiujesz plik"firmware.zip" do folderu z fastbootem
5. Podłączasz i uruchamiasz słuchawkę do kompa.
6. Przez fastboot wgrywasz firmware.zip:
fastboot oem rebootRUU
fastboot flash zip firmware.zip
jeśli będzie error
fastboot flash zip firmware.zip (jeszcze raz)
fastboot reboot-bootloader
I tyle. Mam nadzieję że pomogłem, bo sam długo z tym walczyłem. Problem zaczął się już u mnie na początku lipca, jakoś udało mi się uruchomić słuchawkę (zaskoczył po kilku dziesiętnej próbie uruchomienia), od tamtego czasu aż do połowy sierpnia nie wyłączałem telefonu. Do czasu aż się rozładował i rozwiązałem całkowicie problem opisanym wyżej sposobem.