Skocz do zawartości
warrior1916

Pęknięty ekran- Galaxy J5

    Rekomendowane odpowiedzi

    Mam taką sytuację. W pewnym momencie przestaje działać ekran. Tak z niczego sobie, żadnego upadku, nacisku na telefon, nic z tych rzeczy. Zauważyłem, że w lewym górnym rogu ekran jest pęknięty. Szkło jest całe, nie ma w tym miejscu żadnych oznak, że coś tam się działo. Telefon w dedykowanym etui flip wallet i takie coś. Wydarzyło się komuś coś takiego kiedyś w jakimś telefonie samsunga? Jak uważacie, jakieś szanse na bezpłatną naprawę są... Bo jak zapytałem wstępnie w serwisie to oczywiście uszkodzenie mechaniczne i tyle... 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A stało się tak po pewnym czasie użytkowania, czy już tak jest "od nowości" ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    xperiagosc

    Dziwne. Też mam Flip Wallet, na dodatek telefon mi upadł raz czy dwa, ale ekran jak najbardziej działa, i wszystko jest ok. Może jakiś wadliwy egzemplarz?

    Tapatalk + Samsung Galaxy J5 (SM-J500FN)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    electro69

    @warrior1916

    Nigdy czegoś takiego nie miałem, zresztą to bardzo dziwne, że tak samo z siebie się zrobiło. Może to jakaś wada ukryta tego ekranu jest. Problem w tym, że niestety serwis, tak jak pisałeś zaraz Ci to odrzuci z adnotacją "uszkodzenie mechaniczne". Jedynym sensownym rozwiązaniem w tym przypadku pozostaje oddanie telefonu nie na gwarancję, a na rękojmię. Wtedy będą musieli wystawić ekspertyzę rzeczoznawcy, więc jakaś tam iskierka nadziei jest, że jednak zakwalifikują telefon do naprawy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W sobotę po prostu, działa, potem go biorę do ręki i nie działa. Pod światłem zauważyłem pęknięcie w górnym lewym rogu ekranu, a w zasadzie 3 pęknięcia. Nic specjalnego z nim nie robiłem w tym czasie, leżał na stole albo był w kieszeni jak oglądałem telewizor... Myślałem nad rękojmią, ale zastanawiam się czy w tym przypadku też nie leci do regenersis w celu uzyskania opinii jakiegoś technika. Bo jak to wiadomo co stwierdzą. Czy może wchodzi tu w grę niezależny rzeczoznawca. Kluczem by było żeby nie stwierdzili tylko i wyłącznie moje działanie, bo jeżeli mogłoby powstać w w wyniku jakieś wady ukrytej czy słabości komponentu to by się podciągnęło. Kurcze, no bez przesady, że utrzymują upadki, a ten jeszcze w kaburze i w kieszeni dostał taki nacisk ze aż pękł (nie w tylnej kieszeni jak coś, bo potem można usiąść ;))

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Stwierdzą uszkodzenie i odpłatną wymianę. Nikt nie będzie robił dochodzenia detektywistycznego . Pęknięty to pęknięty :). Jedyne co dodam wyświetlacze w J5, J3 ( 2016 ) są strasznie delikatne ale są też tanie ^^.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam, bardzo podobną sytuację tyle , że w J3, mam go 2gi miesiąc. Telefon miałem w przedniej kieszeni luźnych spodni, następnie w wewnętrznej kieszeni kurtki, po powrocie do domu odwiesiłem kurtkę na wieszak, a po około 2 godzinach wyciągnąłem telefon, naciskam przycisk i kicha, pod światło widać 2 wewnętrzne pęknięcia wyświetlacza, Pęknięcia prawie nie widoczne, telefon nie działa :( Telefon noszę w sztywnym oryginalnym etui samsunga flip wallet, które bardzo sztywną klapkę... z tymi modelami J faktycznie jest coś nie tak, skoro ich wyświetlacz są takie delikatne, szkoda kasy na taki telefon

    Edytowane przez tomono1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    electro69

    @up

    A czego się spodziewałeś po telefonie za takie pieniądze. Nawet w flagowych produktach, pękają ekrany. Nie ma na to żadnej reguły. W dzisiejszych czasach pierwszą rzeczą, którą trzeba zrobić po kupnie nowego telefonu, to nakleić szkło hartowane na ekran.

    Inna sprawa, że widziałem już sporo komentarzy odnośnie Samsunga J3, w których ludzie narzekają właśnie na pękanie szkła/ekranu, więc coś w tym modelu musi być nie tak. Pewnie użyli materiałów kiepskiej jakości, by ciąć maksymalnie koszty.

    Edytowane przez electro69

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    xperiagosc

    Kiedyś Sony z zetką miało problemy, ale widzę, że powoli i Samsunga to dotykać zaczyna... :niedowiary:

    Tapatalk + Samsung Galaxy J5 (SM-J500FN)


    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    16 godzin temu, electro69 napisał:

    @up

    W dzisiejszych czasach pierwszą rzeczą, którą trzeba zrobić po kupnie nowego telefonu, to nakleić szkło hartowane na ekran.

     

    Pewnie że tak, tylko co pomoże szkło w sytuacji kiedy ekran pęka w środku- matryca, a samo szkło pozostaje nienaruszone. Może jedynie zmniejszy nacisk na ekran przy podobnych zdarzeniach.. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x