Skocz do zawartości
Beduinio

G928I S6 Edge+ dogranie języka polskiego.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Niedawno stałem się posiadaczem telefonu S6 Edge+, jednak z tego co się orientuję posiada on soft na region Oceanii (G928i). Być może słabo szukałem po forach, jednakże nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Czy jest możliwość dogrania języka polskiego? Czy może trzeba zmienić cały soft na polski?

Pytałem w jednym sklepiku z telefonami, to gość stwierdził, iż jest opcja wgrania najnowszego stockowego softu za pomocą Odina na ten telefon. Ale miałem wrażenie, że nie miał pewności co do tego. Czy może to uszkodzić telefon czy coś?

Generalnie chciałbym wiedzieć co trzeba zrobić z tym telefonem, bym mógł korzystać swobodnie z niego.

Niestety jestem zielony w tej kwestii, także prosiłbym kogoś mądrzejszego ode mnie o pomoc

Wersja androida to 6.0.1

Cmp8Gly.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Fenek
    bladeno1

@@Beduinio,

Wersja G928i i G928F posiadają takie same podzespoły - SoC i GPU. Różnią się nieco innymi, obsługiwanymi częstotliwościami pracy sieci GSM. Pomimo niewielkich różnic na jeden i drugi telefon samsung "wypuszcza" inne wersje oprogramowania. Jest więc  soft przeznaczony tylko dla modelu G928i i taki, który jest tylko dla wersji G928F (rynek europejski). 

Soft dla wersji G928F:

http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-G928F/

A tutaj dla modelu G928I:

http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-G928I/

Wgrywając soft przeznaczony dla modelu G928F na model G928i, możesz "uceglić" telefon.

Uważam że nie ma możliwości na całkowite spolszczenie romu oraz wgranie języka polskiego. Oczywiście są programy typu MoreLocale. Nie przetłumaczą one jednak wszystkiego albo mogą nie działać na najnowszej wersji androida. 

Pozostaje Tobie jedynie poszukać jakiegoś custom romu na model G928i, który posiada w pakiecie również j.polski. Poszukaj tutaj:

http://forum.xda-developers.com/s6-edge-plus/development