Skocz do zawartości
stona_71

[Z5 Premium] Czy serwis miał rację

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, chciałbym zaczerpnąć Waszych opinii na temat czy serwis postąpił słusznie i co dalej mogę zrobić.
    Mianowicie, zakupiłęm Z5 Premium w lutym tego roku, około czerwca nie łączyło gniazdo słuchawkowe więc poleciał tel na serwis. Problemu nie było, wymienione tylne szkło + gniazdko nowe. Po 2-3 tyg podczas opłukiwania telefonu tel wibrował i zmieniał status na podłączony/odłączony zestaw słuchawkowy. A więc tel ponownie trafił na serwis. Stwierdzili ingerencję cieczy + anulowali gwarancję i mi oddali tel. W załączonych zdjęciach znaczniki wilgoci pod klapką są bialutkie a ciecz zostawiła ślad po drugiej stronie tel (od strony przycisku power). Jest ten problem że test szczelności wyszedł im powytywny 3,7mBar a przy pierwszym serwisie 0,2 mBar.

    Czy jest możliwość udowodnienia iż tel mógł wyjść nieszczelny albo coś było nie tak? Nie mam w zwyczaju kąpać telefonów a jedynie opłukuję z kurzu. Poprzedni Z1 3 rok służy i nadal nie ma problemu z wodą. Zaznaczę że tel normalnie się zachowywał przed serwisem. Mógłbym jeszcze wspomnieć że po drugim serwisie jak mi zabrali gwarancję nie dział NFC, miga latarka przy zablokowanym tel i jeszcze parę innych drobiazgów.

    Edytowane przez patrikos23
    Dodałem prefiks.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    patrikos23

    Temat przeniesiony

    z Dyskusja Ogólna Z5

    do Pozostałe Sony

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    adek89

    trzrba zauważyć że u nich maszynka jeszcze dociska zaślepki. ale ja ma twoim miejscu bym dzwonił do sony opisał cała sprawę oni posiadają większą moc bo mogą wpłynąć na serwis

    Wysyłane z Compacta za pomocą Tapatalk 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Właśnie o to chodzi że nie przeszło nic, ani odwołanie, ani reklamacja u sony, odwołanie u sony, rękojmia. Ciągle tylko odp, szczelność była ok i wina użytkownika... chyba czas na rzeczoznawcę choć jego cena parzy moją kieszeń...

    Jednakże czujnik wilgoci pod klapką jest biały. btw. są jeszcze jakieś czujniki w tel czy tylko jedyny pod klapką? jaki jest zakres mbar przy teście szczelności?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.