Dzwoniłam właśnie na infolinię Samsunga. Pani poleciła mi wysłać telefon do serwisu do Warszawy. Niestety serwis w moim mieście (autoryzowany) nie ma testera baterii i nie wykona mi jej sprawdzenia (wiem, bo z nimi rozmawiałam).
Jednak na moje dalsze pytania już nie otrzymałam odpowiedzi. W przypadku wykrycia wady urządzenie będzie wymienione na nowe LUB wymienią w nim baterię. Jest jednak ogromna różnica pomiędzy jednym a drugim. Kupiłam urządzenie fabrycznie nowe i nie zgodzę się na żadną naprawę. Poza tym, za to urządzenie zapłaciłam, więc nie mogę też zgodzić się na dowolny czas załatwienia problemu. Jakieś ramy czasowe powinny obowiązywać. Dlatego nie podoba mi się podejście "przyślij nam telefon, a my zobaczymy co z nim zrobimy".
Zapytałam też, czy jakiś serwis jest w stanie sprawdzić baterię od ręki (na poczekaniu). Może przecież żadnego problemu z moim egzemplarzem nie być. Otrzymałam odpowiedź : nie sądzę.
Zatem nie chcę wysyłać na miesiąc, po to, żeby się dowiedzieć, że został naprawiony i porysowany przez nieuważnego serwisanta.