Skocz do zawartości

Wykryliśmy, że używasz AdBlocka  :emo_im_sad:

Proszę, dodaj nas do wyjątków:) Wyświetlamy jedynie ładne, idealnie dopasowane reklamy - żadnych wyskakujących okienek czy wideo! Reklamy to jedyne źródło utrzymania naszej społeczności.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się jak to zrobić. Dziękujemy!

atimaniac

Note 7 wstrzymanie sprzedaży

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam

     

    Przekazuję informacje o podjęciu przez Samsung decyzji o wstrzymaniu sprzedaży i wycofaniu z rynku modelu Note7.

     

    Zakupione urządzenia można przekazać do serwisu gwarancyjnego , niedługo zostaną przekazane dalsze informację co zostanie zrobione z tym faktem ( wymiana urządzenia, wymiana baterii itp.

     

    Pozdrawiam

     

    Edytowane przez atimaniac

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    omega55

    Czy logo pod Twoim nickiem oznacza jakiś Twój związek z firmą Samsung ?

    Jeśli tak, to ja, jako użytkownik wolałabym otrzymać komplet informacji, a nie czekać na żadne "dalsze". Nie zgodzę się na żadną naprawę typu "wymiana baterii", interesuje mnie wyłącznie wymiana na fabrycznie nowy model, w związku z czym nie zamierzam zanosić urządzenia do żadnego serwisu gwarancyjnego, bo przez to stracę kontrolę nad wymianą.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dest

    Otoz to, nie wymiana podzespolow przez te ciamajdy w serwisach samsunga a wymiana na nowy wolny od wad egz.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    chato

    Mój egzemplarz - póki co - nawet się mocno nie grzeje przy ładowaniu, ale z zaciekawieniem będę śledził te wątek ;) 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Związek posiada. Przekazuje informację którą otrzymałem z Samsung Polska. Nie ma żadnych dodatkowych informacji co się stanie z otrzymanymi urządzeniami w serwisie. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    effenberg

    Ja tam nic nie oddaje nie ma mowy. Jedynie jakbym musiał już oddać, to tylko ze zwrotem całej gotówki. Nie ma opcji, że nie będę miał telefonu ileś tam tygodni i kasy. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mirku

    A co jak ktoś gogle sprzedał a chciałby zwrot kasy? :D

    Macie całkowitą rację. Oddać w sklepie i odrazu pobrać nowy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    omega55

    Dzwoniłam właśnie na infolinię Samsunga. Pani poleciła mi wysłać telefon do serwisu do Warszawy. Niestety serwis w moim mieście (autoryzowany) nie ma testera baterii i nie wykona mi jej sprawdzenia (wiem, bo z nimi rozmawiałam).

    Jednak na moje dalsze pytania już nie otrzymałam odpowiedzi. W przypadku wykrycia wady urządzenie będzie wymienione na nowe LUB wymienią w nim baterię. Jest jednak ogromna różnica pomiędzy jednym a drugim. Kupiłam urządzenie fabrycznie nowe i nie zgodzę się na żadną naprawę. Poza tym, za to urządzenie zapłaciłam, więc nie mogę też zgodzić się na dowolny czas załatwienia problemu. Jakieś ramy czasowe powinny obowiązywać. Dlatego nie podoba mi się podejście "przyślij nam telefon, a my zobaczymy co z nim zrobimy".

    Zapytałam też, czy jakiś serwis jest w stanie sprawdzić baterię od ręki (na poczekaniu). Może przecież żadnego problemu z moim egzemplarzem nie być. Otrzymałam odpowiedź : nie sądzę.

    Zatem nie chcę wysyłać na miesiąc, po to, żeby się dowiedzieć, że został naprawiony i porysowany przez nieuważnego serwisanta.

     

    Edytowane przez omega55

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Możliwą opcją jest że Samsung podejmię decyzję o wystawieniu pism na zwrot gotówki u sprzedawcy. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    effenberg

    To tylko na taką opcję mogę się zgodzić. Tylko zwrot górowki a nie wymiana czy coś i takie info dostałem z x-kom. Mogę zwrócić telefon i otrzymam kasę od ręki.

    Wysłane z mojego SM-N930F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    ×