Od jakiegoś czasu (tydzień, max 2) sprawiał problemy- głównie błędy procesów odpowiedzialnych za wiadomości/ połączenia ( po wejściu w wiadomości- czarne tło i komunikat błędu, brak możliwości wykonania połączenia). Z reguły restart pomagał. Wczoraj po restarcie telefon nie zapytał o PIN i włączył się pokazując brak SIM.
Dzieje się tak dla kilku kart SIM (sprawdzałam 3), na innych telefonach działają bezproblemowo.
Miałam nadzieję, że reset ustawień fabrycznych pomoże, niestety, bez obecności karty nie da się potwierdzić konta samsung.
Hard reset z kodu nie pomógł.
Podłączenie do Kiesa daje niekończący się komunikat "ładowanie".
Mam rom kg5 wgrywany odinem z wipem przed i po, wcześniej brandowany play.
Czego jeszcze mogę spróbować? Czy pozostaje mi tylko oddać go na gwarancję? Czy w serwisie mogą zauważyć i czepiać się tego, że sama wgrywałam rom? (nie, żebym miała się im tym chwalić)
Z góry dzięki za pomoc, jestem w potrzebie 🙂
/edit
Wgrałam jeszcze raz kg5, nie pomogło, poza tym zauważyłam, że po wpisaniu kodu nie wyświetla się numer imei.