Czy ktoś z was miał problem podobny do mojego?
Jakiś miesiąc temu po grze w siatkówkę pierwszy raz pojawił mi się komunikat o braku karty SIM. Który od tego momentu potrafił pojawiać się kilkanaście razy dziennie nawet kiedy siedziałem przy biurku i nie ruszyłem ręką. Najdziwniejsze, że po ponownym uruchomieniu zegarka i ekstremalnym wręcz potrząsaniu go było OK co początkowo zabiło mnie z tropu. Naiwnie myślałem, że uszkodzeniu uległa karta SIM bo ją mogę od ręki wymienić na nową, przypomniałem sobie, że przy umieszczania karty SIM w zegarkach a jest to mój trzeci egzemplarz nie zbyt pewnie siedziała w gnieździe i postanowiłem to sprawdzić. I zapewniam serwisantów LG, że nie trzeba wymieniać płyty głównej tylko gniazdo karty SIM. Jeśli masz taśmę dwustronną to oklej metalowy rant, pod który wsuwasz kartę SIM i po sprawie. Po miesiącu od zabiegu ani razu komunikat się nie powtórzył.
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka