Skocz do zawartości
retregon

Problem z aplikacją Gear S2 - nie działają ustawienia

    Rekomendowane odpowiedzi

    Przed wczoraj zakupiłem zegarek Samsung Gear S2. Zainstalowałem aplikację ze sklepu Google Play. Niestety pojawił się następujący problem:

     

    Otóż nie mogę wybrać jakiejkolwiek opcji, nawet kliknąć na przycisk pomoc - bo zaraz cofa mnie do ekranu głównego aplikacji. W sklepie Google Play jest wielu użytkowników, którzy skarżą się na identyczny problem. O to dwa przykładowe opisy:                                                 

     

    "Galaxy S3 Po aktualizacji nie można zmienić ustawień, apka za każdym razem cofa się do ekranu głównego"

     

    "Samsung Galaxy S4 Po aktualizacji nie można wejść w ustawienia - powraca do ekranu głównego. Możliwość wejścia w ustawienia przywrócone - powód banalny - wyłączenie jednej opcji w ustawieniach telefonu."

     

    Zwracam uwagę na drugi, w którym podobno użytkownik znalazł rozwiązanie.  Proszę o pomoc, bo szlag jasny mnie trafia. Firma Samsung wypięła się na mnie i jedyną pomoc jaką ofertuje, to hard reset telefonu. Taka forma pomocy jest dla mnie nie do zaakceptowania. Pomóżcie rozwiązać ten bug. :facepalm:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    darekz

    Spróbuj wyczyscic cache i data w Samsung Gear i reset zegarka. Moze zadzialac

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Niestety ale ani reset zegarka, ani reset aplikacji nie zadziałał. Aplikacja zachowuje się w identyczny sposób, nawet gdy zegarek nie jest podłączony. Dostałem nawet informację, aby zainstalować poprzednią wersje Samsung Gear - ale to też nie pomogło. :megusta:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    CrashNull

    wyłącz w telefonie BT, uruchom aplikację, a potem sparuj, sam włączy BT

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ale przy odłączonym BT gdy wejdę do aplikacji i kliknę na jedyną dostępną opcję: Ustawienia - również cofa mnie do ekranu głównego i z aplikacji korzystać się nie da. Chyba ten przypadek jest beznadziejny.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    CrashNull

    ja nie mogę uruchomić aplikacji, wyłącza się zaraz po pojawieniu się pierwszych efektów wizualnych jej. wyłączam więc BT, włączam aplikację, klikam w prawym górnym rogu "połącz" (z zegarkiem) i wszystko działa prawidłowo. chyba... uczę się go dopiero i np nic nie wyświetla mi opcja tarcz zegarka. nie mogę też ustawić pogody w zegarku, mimo, że w aplikacji ustawiłem prawidłowo... nie mam samsunga, mam Honor 7, ale paruje się dobrze z zegarkiem. nie mam w ustawieniach telefonu też konta samsung, więc nie wiem gdzie mam opcje np parowania po wifi...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gio

    Być może to zrobiłeś, ale skoro o tym nie wspominasz to zwrócę uwagę na jedną rzecz. Skoro nie masz Samsunga, to do działania zegarka z telefonem innej firmy oprócz gear managera musisz mieć zainstalowany Gear Plugin https://play.google.com/store/apps/details?id=com.samsung.android.gearoplugin. Na Samsungach on jest chyba natywnie w systemie. Na Motoroli musiałem go doinstalowywać.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    CrashNull

    automatycznie doinstalował plugin. łączy się z zegarkiem, instaluje aplikacje, ale wielu ustawień nie mogę zrobić. praktycznie nie mam żadnych powiadomień.

    heh, w komentarzach do plugina widzę, że problem mają wszyscy po aktualizacji pluginu. no to chyba muszę poczekać...

    Edytowane przez CrashNull

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gio

    No to reset. Nie wiem czemu hejtujesz wsparcie producenta zalecające takie działanie. Tym bardziej że masz telefon innej marki, za którego system i konfigurację samsung nijak nie może odpowiadać. Operacja jak każda inna. Chwila roboty i po krzyku. 

    Edytowane przez Gio

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    CrashNull

    hejtuję co? coś źle przeczytałeś. nigdzie też nic nie pisałem na temat samsunga.

    robiłem reset już wielokrotnie, instalowałem wersję Samsung Gear (plugin i services też) w starszej wersji, ale to zupełnie nie funkcjonuje. zupgradowałem też firmware telefonu.

    no cóż, telefon lubię, więc z zegarkiem przyjdzie się chyba rozstać, bo kupiłem na podstawie min poniższego artykułu i z niego brałem te nisze wersje softu na telefon

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x