Przed wczoraj zakupiłem zegarek Samsung Gear S2. Zainstalowałem aplikację ze sklepu Google Play. Niestety pojawił się następujący problem:
Otóż nie mogę wybrać jakiejkolwiek opcji, nawet kliknąć na przycisk pomoc - bo zaraz cofa mnie do ekranu głównego aplikacji. W sklepie Google Play jest wielu użytkowników, którzy skarżą się na identyczny problem. O to dwa przykładoweopisy:
"Galaxy S3 Po aktualizacji nie można zmienić ustawień, apka za każdym razem cofa się do ekranu głównego"
"Samsung Galaxy S4 Po aktualizacji nie można wejść w ustawienia - powraca do ekranu głównego. Możliwość wejścia w ustawienia przywrócone - powód banalny - wyłączenie jednej opcji w ustawieniach telefonu."
Zwracam uwagę na drugi, w którym podobno użytkownik znalazł rozwiązanie. Proszę o pomoc, bo szlag jasny mnie trafia. Firma Samsung wypięła się na mnie i jedyną pomoc jaką ofertuje, to hard reset telefonu. Taka forma pomocy jest dla mnie nie do zaakceptowania. Pomóżcie rozwiązać ten bug.:facepalm: