Skocz do zawartości
wampire95

Wasze przygody z serwisem HTC

    Rekomendowane odpowiedzi

    Pochwalcie się waszymi przygodami z serwisem HTC (Regenersis itp.)

    Ja swoją 10tkę oddałem kilka dni temu do Regenersis, w celu wymiany metalowego korpusu. Telefon zaliczył kilka upadków i nie był pierwszej piękności :). Dodatkowo po jednym z upadków wgniótł się przycisk głośności przez co ciężko go było klikać (chyba jeden z forumowiczów też miał ten problem). Pojechałem do tego punktu w Jankach i piękna pani, która przyjmowała telefon uprzedziła mnie, że taka naprawa to będzie kosztować mimo gwarancji, bo to uszkodzenie mechaniczne, że wyślą kosztorys po 2-3 dniach, a sama naprawa kolejne 4 dni. Ja się zgadzam, trudno zapłacę. A propo gwarancji to wystarczył tylko paragon/faktura z Play.

    Po 2 dniach dostaje maila, że telefon gotowy do odbioru. Ja wyszczerz oczu: "Wow, to już!? Żadnej wyceny?" Pojechałem następnego dnia po otrzymaniu wiadomości i okazało się, że naprawili mi to w ramach gwarancji za darmo. Podobno HTC rozpatruję każdą naprawę nie serwis, więc miło z ich strony.

    Edytowane przez wampire95

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    raf1943

    To szczęściarz z ciebie. Brawa dla serwisu.
    Sam miałem ochotę wysłać tam m8 na wymianę obudowy, ale sprzedał się błyskawicznie, mimo lekkich zadrapań na tyle obudowy.

    Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    qriozum

    Za wymianę "plecków" zapłaciłem 440zl. Na kosztorys czekałem 3 dni, potem dziwnym trafem "wyparowala" moja akceptacja i musiałem drugi raz akceptować. W sumie 2,5 tygodnia bez urządzenia.
    Jakość usługi - standardowo, bardzo dobra.
    Trzy lata temu, z pierwszym m7 mieli kłopot, ale wcześniej, i później z flagowcami - bez problemu.

    --
    wysłane z HTC10 przez Tapatalk v6.1.5

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja m8 reklamowaleł u nich 7-8 razy a zaczeło się od bad pixeli i rozklejajacej się obudowy. Telefon wrócił z wymieniona obudową i ekranem ale niedziałającym wifi ;) wiec wysłałem znów i zaczęły się cyrki mianowicie telefon wrócił z działającym wifi i wygieta obudową przy slocie na karte oraz odchodzacym ekranem ;) a pozniej po 3 kolejnych wizytach gdzie nie mogli tego naprawić porządnie bo non stop ten ekran się rozklejał dali mi inny egzemplarz m8 ktory po 3 dniach zaczął samoczynnie sie wylaczać i zapętlać. A więc /ciach/ na maksa napisalem na czacie do konsultanta htc że albo załatwią tą sprawe raz a porządnie, albo idę do rzecznika praq konsumenta :) konsultant przekazał to do działu "eskalacji" i w moim imieniu wniosek o wymiane telefonu, po tygodniu przyszła odpowiedź że telefon mi wymienią, i to z upgradem do m9.

    Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
     

    Edytowane przez skolsiwo
    Na forum nie używamy wulgaryzmów, także wygwiazdkowanych - /ciach/. Proszę na przeszłość nie używać takowych "słów".

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Brs263

    Wysłałem swoją 10 do serwisu
    Wyłączanie się przy 15% i nagle rozładowania
    Nadmierne nagrzewanie się
    Słaby zasięg.
    Odp serwisu
    Szanowny Kliencie, w dostarczonym urządzeniu wgrano nowe oprogramowanie. Test zgodnie ze specyfikacją fabryczną. Telefon sprawny. W przypadku występowania problemów w trakcie korzystania z urządzenia, sugerowane jest przeprowadzenie operacji Hard Reset/Pełny Reset (zgodnie z zaleceniami zawartymi w Instrukcji Obsługi) w celu zwolnienia pamięci (w tym kontaktów oraz wiadomości) oraz przywrócenia urządzenia do ustawień fabrycznych.
    Nie jestem zadowolony

    Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka


    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @up A wykonywałeś hard reset?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Z serwisem HTC to loteria,

    w Desire Z wymienili mi obudowę za darmo na gwarancji, w M8 zapłaciłem. w 10 na szczęscie jeszcze nie musiałem nic wymieniać.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    stark2991

    Dwa tygodnie temu wysyłałem swojego M8 na naprawę górnego głośnika (do Regenersis). Wysłałem w środę, w poniedziałek rano był u mnie, wymieniono oba głośniki wraz z maskownicami. Na telefonie nie ma śladów naprawy, wrócił w stanie w jakim go wysyłałem, także jestem zadowolony z usługi

    Widać, że jeśli jest ewidentne uszkodzenie to robią bez problemu,a  gdy ktoś na zgłoszeniu pisze: grzeje się, wyłącza się, słabo trzyma itp. to jest to sprawa dużo trudniejsza, takie telefony najczęściej wracają nienaprawione.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Brs263
    @up A wykonywałeś hard reset?


    Jasne ze tak i to kilka razy

    Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Brs263

    Miałbym pytanko bo oddalem tel znowu na serwis tym razem na wyswietlacz bo byla jakas plamka i chyba wymienili wyswietlacz ale nie moge rozkodowac tego co napisali (bo telefonu jeszcze nie mam w rekach sprawdzalem na stronje ) podaje to co napisali mogl by mi ktos powiedziec co wymienili wydaje mi sie ze wyswietlacz ale moze ktos bedzie wiedzial dokladniej
    Lista wymienionych części:
    Adhesive-Double Tape,Finger-print_Waterproof, PME#UHL
    Adhesive-Double Tape,TW-ALL
    EMI Gasket,LCM+TW FPC grounding gasket,JORJIN
    SIM Tray,Carbon Gray, Insert co-mold,ZEITO
    Sponge,Virtual_Key
    Sponge,Virtual-Key,Bezel
    zam. 83H10152-03; 83H10153-03, 83H10152-02, 83H10153-02 ; Lamination,LCD-OCA+Touch Window,GENERIC,TIANMA+YOUNG, FAST,black color,for HTC,PMEC2#TUHL

    Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka


    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.