Witam!
Problem jest taki. Mamaplikacje mobilne z Getin Banku oraz z iPKO (IKO)i w pewnym momencie, nagle, z niczego, chcę zobaczyć swoje rachunki i okazuje się, że jestem wyrejestrowany. Aplikacje wydają się być w takim stanie, jakby zostały dopiero co zainstalowane, ale nie czyściłem danych aplikacji i nic z tych rzeczy.
Może to być jakaś próba wyłudzenia haseł (przy rejestracji od nowa trzeba wpisać hasło do bankowości, takie jak do kompa PC)? Na stronie iPKO zobaczyłem, że mojej aplikacji mobilnej nie ma na liści, czyli naprawdę mnie wyrejestrowało w telefonie. W serwisie Getin takich rzeczy nie widać, bo ich system nie daje takiej możliwości.
A może to nie w telefonie?Raz, niedawno zdarzyło mi się na komputerze otworzyć link do strony, którą rozszerzenie WOT zablokowało z powodu bardzo złej opinii. Jeżeli to zagrożenie na telefonie, czy może to być spowodowane niedawnym atakiem na serwery opery, której używam? Dodam jeszcze, że w dniu, w którym znalazłem "usterkę" korzystałem z publicznego Wi-Fi na dworcu PKP.
Pozdrawiam Forumowiczów!