Skocz do zawartości
djpierug

Samoczynne wyrejestrowanie z aplikacji bankowych

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam!

     

    Problem jest taki. Mam aplikacje mobilne z Getin Banku oraz z iPKO (IKO) i w pewnym momencie, nagle, z niczego, chcę zobaczyć swoje rachunki i okazuje się, że jestem wyrejestrowany. Aplikacje wydają się być w takim stanie, jakby zostały dopiero co zainstalowane, ale nie czyściłem danych aplikacji i nic z tych rzeczy.

     

    Może to być jakaś próba wyłudzenia haseł (przy rejestracji od nowa trzeba wpisać hasło do bankowości, takie jak do kompa PC)? Na stronie iPKO zobaczyłem, że mojej aplikacji mobilnej nie ma na liści, czyli naprawdę mnie wyrejestrowało w telefonie. W serwisie Getin takich rzeczy nie widać, bo ich system nie daje takiej możliwości.

     

    A może to nie w telefonie? Raz, niedawno zdarzyło mi się na komputerze otworzyć link do strony, którą rozszerzenie WOT zablokowało z powodu bardzo złej opinii. Jeżeli to zagrożenie na telefonie, czy może to być spowodowane niedawnym atakiem na serwery opery, której używam? Dodam jeszcze, że w dniu, w którym znalazłem "usterkę" korzystałem z publicznego Wi-Fi na dworcu PKP.

     

    Pozdrawiam Forumowiczów!

    Edytowane przez djpierug

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x