kidler Cześć. Mam 1+3 od 3 dni.Od dwóch dni zauważyłem dziwną przypadłość że większość osób jakdo mnie dzwoni to słyszy że abonent jest czasowo niedostępny lub ma wyłączony telefon. Co ciekawe ja mam telefon zawsze włączony i karte sim aktywną. Taki komunikat pojawia się również nawet gdy aktualnie korzystam z telefonu. Ja do innych mogę dzwonić bez problemu ale inni mają problem dodzwonić się do mnie a ja dostaje smsy o nieodebranych połączeniach. Kartę sim mam w Playu. Miał ktoś podobny problem? Może macie pomysł jak go rozwiązać ?
[usunięty] No to pierwsze co zrób, to Ustawienia -> Kopia i kasowanie danych -> Resetowanie ustawień sieciowych I pobierz ustawienia na nowo. Druga opcją może być ustawienie sieci na sztywno - tej z najlepszym zasięgiem - może telefon się przełącza między sieciami i to jest przyczyną. Kolejna opcja - sprawdź kartę w innym telefonie aby wykluczyć lub potwierdzić jej uszkodzenie.
Roy @kidler Tia, spotkałem się z tym o czym piszesz w Playu. Masz ustawiony automatyczny wybór opa, czy ustawionego na sztywno.
kidler Dodam, że kartę z Playa mam na 2 slocie, natomiast na 1 slocie mam Orange. Smsy i połączenia wykonuję z playa, a internet mam z Orange. Karta jest sprawna bo na poprzednim telefonie nie było problemu. Wybór ustawiony jest na automatyczny.
[usunięty] Czyli ustaw na sztywno jakąś sieć - tą z najlepszym zasięgiem w okolicy i zobacz jaki będzie efekt.
Snajpiq Niestety tak się zdarza. Również mam w Play i czasem podobne problemy. Najczęściej one występują (przynajmniej w mojej okolicy) na nadajnikach T-Mobile i Orange. Na Plusie jest o niebo lepiej nie wspominając już o sieci macierzystej gdy jest dobry zasięg. W necie znalazłem również info innych użytkowników głównie narzekających na roaming krajowy T-Mobile.
kidler ale żeby sms dochodził 2h to już lekka przesada. wysłany o 09:28 a do mnie doszedł dopiero o 11:23. może powinienem wymienić telefon? Nawet z titanium backup jest problem. Przy synchronizacji z Google drive wyświetla błąd sieci. Po przelaczeniu na 3g poszło od razu.
tauka Wymień kartę na nową, i potestuj. Też kiedyś w play miałem podobnie, że na jednym telefonie był problem, a na pozostałych nie. Wymiana karty pomogła. Tym bardziej że w play wymiana zajmuje 2 minuty.
kidler Może faktycznie tak zrobię tylko ciężka misja bi za tydzień urlop a w tym momencie nie ma osoby odpowiedzialnej za takie tematy. Zrobiłem zgłoszenie na play24, zobaczymy co odpiszą. Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
bartolinio po co Ci zgłoszenie? idź do salonu, powiedz że potrzebujesz nową kartę, wymienią Ci od razu na miejscu
kidler Zrobiłem zgłoszenie i okazało się że w mojej lokalizacji były problemy z BTS'em i dlatego takie były problemy. Jak na razie jest ok jednakże mam inny problem bardzo wolnego internetu. Na drugiej karcie mam orange i np. kiedy wysyłam zdjęcie przez messengera(fb) to wysłanie trwa nawet 2-3 minuty podczas gdy na poprzednim telefonie(ZF2) trwało to moment. Podobny problem jest z onedrivem - kiedy zapisuję plik z excela też trwa to dosyć długo przez co autozapis praktycznie nie działa bo cały czas jest informacji "trwa zapisywanie".