Cześć
Słuchawka to Galaxy S7 Edge, mam go od marca w tym czasie taka awaria spotyka go już 4 raz i nie wiem o co chodzi.
Problem jest w tym że nagle, nie wiadomo z jakiego powodu przestaje mi się synchronizować kalendarz, a za chwilę to samo spotyka kontakty, teraz ostatnia prawidłowa synchronizacja kalendarza nastąpiła 7 września, a kontaktów 17. Czyszczenie pamięci kalendarza, kontaktów nic nie daje, odpinanie i przypinanie konta, restartowanie usług itd, przynajmniej tych mających w nazwie kalendarza czy kontakty też niczego nie zmienia. Niestety jedyny skuteczny sposób jaki przywraca synchronizację to przywrócenie ustawień fabrycznych.
Wszystkie pozostałe usługi przypisane do konta synchronizują się normalnie.
Ponieważ mam dwa konta google, to od razu mówię, że jeśli przypadłość występuje, to na obu kontach na raz.
Robiłem już kilka aktualizacji Andka (aktualna to XXU1BPH1), problem przechodzi z jednej na drugą, jedyne czego chyba jeszcze nie robiłem to wgrania softu z 4-ero plikowca.
Może ktoś się z tym spotkał i odkrył jakiś skuteczny sposób przywrócenia synchronizacji bez potrzeby resetu całej słuchawki, albo podpowie co można jeszcze sprawdzić, przetestować.