Vialo Witam. Od dlurzszego czasu nie dziala mi czytnik lini papilarnych. Telefon nie spadl ani nic w tym stylu. Podczas uzytkowania przestal funkcjonowac i ciagle komunikat jak w zalaczniku. Widzialem na forum mnostwo takich tematow, ale zaden nie rozwiazany. Telefon to Samsung Galaxy S6 ( nie wersja edge). Czytalem w tym przypadkuo przywracaniu systemu oraz czyszczeniu danych aplikacji fingerprints. Niestety nic to nie daje. Gwarancji nie uznali. Stwierdzili ze nie bawia sie w oprogramowaniu. To moj pierwszy post tutaj takze z gory przepraszam za jakiekolwiek niedogodnosci.
Zakatek Aktualizowałeś może do androida 6.0.1? Mój czytnik po aktualizacji zachowuje się tak samo. Czyszczenie danych i zerowanie nic nie daje. Zastanawiam się nad oddaniem do serwisu. Ty po prostu trafiłeś na ludzi którzy o prawach konsumenckich wiedzą tyle co im z góry ktoś powiedział. Jeśli nie chcą naprawić z gwarancji to reklamuj do sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową. Swoją drogą jeśli telefon w ogóle był w serwisie i to tam padły takie słowa to współczuję Samsungowi że u nas takie głąby zajmują się ich urządzeniami.
Zakatek Moj telefon jest z Playa i aktualizował się zlollipop'a, na 6.0.1. Nie chce przy tym telefonie grzebac, gdyz w kazdym poprzednim Samsungu stracilem mozliwosc bezproblemowej reklamacji z powodu ingerencji w oprogramowanie. Ma ktos jakies rady na ten czytnik?