Witajcie,
U klienta wewnętrznego jest używana aplikacja Good for Enterprise dla poczty służbowej. Po instalacji aplikacji we wszystkich wiadomościach mailowych zamiast znaków cyrylicy widnieją znaki zapytania. Aplikacja nie ma w sobie żadnych opcji języka, regionalnych więc to wykluczam. W systemie dodałem nowy język jako rosyjski, klawiaturę także rosyjską, dodałem jako nowy słownik rosyjski, nawet zmieniałem język systemu i ustawienia lokalizacji w ustawieniach regionalnych... Oczywiście urządzenie restartowałem, próbowałem różne konfiguracje i nic. Zero, bez zmian, wciąż w wiadomości widzę znaki zapytania.
Koleżanka wysłała mi wiadomość do identycznego nexusa 5x (mojego) w którym nic nie zmieniałem ustawień domyślnych i ja znaki cyrylicy widzę normalnie. Na komputerze oczywiście też jest normalnie.
Jakieś pomysły? Wujek google podpowiada że coś ze złym kodowaniem tekstu jest. no ale jak to zmienię/ustawię itd?
Pozdrawiam