Skocz do zawartości
Revelity

Jak ustawiać całą tapetę tak aby przesuwała się wraz z przesunięciem okna?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Nie jestem pewny czy jest to dobry dział, ale piszę. Posiadam telefon Samsung Galaxy Core Prime i mam taki problem: Gdy ustawiam tapetę nie mogę zrobić w tego w ten sposób że ustawiam "całą tapetę" i po przesuwaniu okien po prostu on się przesuwa, tylko mam tak że muszę ją przyciąć aby w ogóle ją ustawić, wtedy też jednak po przesuwaniu okien na głównym pulpicie ta wycięta tapeta się nie rusza. Nie wiem dokładnie jak ponazywać wszystkie rzeczy, gdyż jestem dość zielony i się nie znam, mam tylko nadzieję że ktoś zrozumie co mam na myśli i powie jak mogę tego dokonać by ustawiać całą tapetę bez wycinania i tak aby przesuwała się wraz z przesunięciem okna. Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
deus

@Revelity

Jeśli chodzi o przesuwanie/zatrzymywanie tapety to odpowiada za to Launcher, czyli program "generujący" pulpity. Jak mniemam masz standardowego touchwiza, zmień go np. na Nova Launcher - tam do wyboru masz różne rodzaje "istnienia" tapety - po rozciągnięcie, przesuwanie w pionie i poziomie jak i unieruchomienie jej na pulpitach. Łap link: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.teslacoilsw.launcher&hl=pl

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

@deus

Nie obciąży mi to telefonu? Z tego co widziałem u kolegi, gdy da na obrazek "ustaw jako" to na dole pojawia mu się dwie opcje Tapeta statyczna, że musi przyciąć tapete i jak zmienia okienka to jest cały czas ta sama, i druga opcja Tapeta dynamiczna czyli że ustawia całą bez przycinania i wraz ze zmianą okienka w prawo lub lewo, tapeta się też przesuwa. U mnie nie ma takiej opcji : / 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
deus

@Revelity

Tapeta statyczna/dynamiczna to raczej nie są fabryczne opcje do wyboru w Touchwizie. Miałem parę samsungów i żaden nie miał domyślnie takich opcji.