Skocz do zawartości
EskiKreski

rozwiązany Migocząca część ekranu

    Rekomendowane odpowiedzi

    adrjenq

    @paweloo czy wyświetlacz został wymieniony wraz ze srebrną ramką?



    Ps. To na pewno moj ostatni samsung
    Mam tylko obawy czy takie gnioty nie trafiaja teraz wlasnie do np One plusów

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To nie wina Anroida 6,0,1 ja miałem to na Kitkacie 4.4.2 a później na Lizaku 5.0.Po wymianie wyświetlacza problem zniknął teraz jest 6.0.1 i wszystko działa w jak najlepszym porządku.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    faded

    Witam, niestety ten problem dopadł i mnie (3-4 dni temu). Dopiero dzisiaj zacząłem szukać i od razu znalazłem grono użytkowników (was), którzy mają ten sam problem.
    U mnie problem wygląda tak, że na "minimalnej jasności automatycznej" miga mi 2/3 ekranu, natomiast gdy się przyjrzę to widać jak ekran podzielony jest na 4 części, najciemniejsza część na górze, najjaśniejsza na dole. Na połowie bądź maksymalnej jasności już tego mrugania nie widać. 
    Po podłączeniu telefonu pod ładowarkę ekran nie miga w ogóle lecz widać nadal jak ekran podzielony jest na 4 części (trzeba się bardziej przyjrzeć).

    Gwarancja minęła mi niestety 20 października tego roku...

    Co poradzicie? Co dokładnie wymieniliście w swoich telefonach?

    Pozdrawiam

    Edytowane przez faded

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wyświetlacz do wymiany.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @faded

     

    Powiem Ci, ze będzie tylko gorzej.

    U mnie na najmniejszej jasności ekran cały migocze na zielono itd, że w ogóle nic nie widać. Telefon bardzo często nie chce się tak jakby odblokować, a raczej nic się nie wyświetla, ale np potrafię odebrać telefon na pamięć (przesuwając palcem w miejscu gdzie powinna być zielona słuchawka) i normalnie rozmawiać z czarnym ekranem.

    Zauważyłem, że największe problemy z odblokowaniem mam rano, tak jakby wtedy gdy jest on długo nie używany (może dlatego, bo przez noc ostygnie?) nieraz próbuję go obudzić i odblokować przez jakieś 5-10min i dopiero wtedy mi się udaje...

    W takim razie polecam Ci wymienić wyświetlacz..

     

    Aktualnie kopiuję wszelkie dane, żeby ich nie utracić i na dniach oddaję go na gwarancję. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    adrjenq

    Witam, moja s5 została skutecznie naprawiona. Wymieniony został moduł wyświetlacza, ponadto folie montażowe, płytka złącza USB. Mimo warranty void 0x1 naprawa wykonana na ogolnych zasadach gwarancji, co ucina moim zdaniem spekulacje na temat rzekomego nadużywania przez producenta rezultatu parametrów z bootloader w argumencie wobec odmowy naprawy, gdy wina ewidentnie wynika z wady samego produktu.

    Mój G900F jest jedną z ostatnich rewizji (prod. 31.07.2015) i taki problem wystąpił, dlatego nie sądzę, żeby poprawili sam moduł po zakończeniu cyklu produkcji modelu. Jest to zatem przestroga dla poszukujących tego modelu na rynku wtórnym bez gwarancji

    • Lubię to! 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @adrjenq  co do ramki to nie została wymieniona .

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie przy samej wymianie modułu aparatu wymienili ramkę, zaślepkę od USB i oczywiście aparat :D Ciekawe, co teraz wymienią, jak zgłoszę migoczący ekran i powtórne problemy z aparatem :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Po dwóch lub trzech nieskutecznych naprawach gwarant ma obowiązek wymiany sprzętu na nowy wolny od wad.Przeczytaj prawa konsumenta i warunki gwarancyjne tam jest to opisane.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    w krakowskim serwisie samsunga mówią że dopiero po czterech naprawach z wymianą części, jeśli np tylko zmiana softu to się podobno nie liczy...

    osobiście byłem niedawno trzeci raz, też sobie nie mogli poradzić z jednym i tym samym problemem, za trzecim razem wymienili praktycznie cały telefon, została obudowa i imei stary. 

    Podobnie jak kolega wyżej, mam telefon z końcówki produkcji , z lipca 2015  ( teraz pokazuje październik 2016 ).  Może te ostatnich serii były jakieś kulawe..

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x