Skocz do zawartości
EskiKreski

rozwiązany Migocząca część ekranu

    Rekomendowane odpowiedzi

    Od około roku mam telefon Samsung Galaxy S5. Tydzień temu przy niskiej jasności ekranu (mniej niż 50 %) u dołu miga mi ekran. Nie umiem tego inaczej określić. Telefon ani razu mi nie spadł, ani nie ma dużo aplikacji zainstalowanych . Czego to jest wina? Jeśli trzeba będzie iść do serwisu to jaki będzie koszt naprawy? Pozdrawiam

    Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Oddałem wczoraj swoją piątkę na gwarancje z wpisem że nie chcę wgrywania softu ale niestety nie otrzymałem zastępczego fona z Orange. Napiszę za 2 tygodnie czy naprawili.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Kadajo

    Jeśli to coś z ekranem to sam koszt nowego 600zl

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    vinsey

    ...no i mnie dopadła niemoc ekranu. Podobnie jak i u większości, ok 2/3 ekranu w ciemnym pomieszczeniu, najlepiej w nocy przy minimalnej jasności ekranu niedomaga.Miga, skacze, smuży, a na dworze w niskiej temp to nawet mróweczki się pokazują jak na zakończeniu programu w tv kiedyś były. W dzień, w oświetlonym pomieszczeniu i przy normalnej jasności ekranu tego nie widać. Oczywiście wysłane na reklamacje , opisane jak trzeba i co...inf zwrotna z serwisu, że sie nie dopatrzyli, że wszystko jest ok.Cała operacja jak dotąd trwa 2 tyg i jeszcze tel nie mam w ręku. Będzie zażalonko... :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To i ja opiszę jak się zakończyła moja przygoda. S5 mrugała sobie a przy niskiej temperaturze działała jak stroboskop. Zostało mi 2 tygodnie gwarancji więc oddałem do salonu Orange. Po tygodniu tel wrócił z wymienionym wyświetlaczem plus w gratisie wymienione:

    - zaślepka od usb

    - całe siwe plecy wewnątrz telefonu wraz z bocznymi przyciskami 

    - nie miałem szybki od aparatu tylnego bo mi kiedyś spadł to mi wymienili na nowo 

    - wgrali najnowszy soft XEO choć taki posiadałem i zaznaczyłem w reklamacji żeby nie wgrywali

    Także jestem mega zadowolony z naprawy, mam zamiar dalej tego świetnego smartfonu używać.

    Telefon był wysłany do CTDI.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x