Dzień dobry,
jest to mój pierwszy post na forum więc witam wszystkich Forumowiczów.
Dla starszej osoby mieszkającej na wsi został zakupiony w sieci PLAY telefon SAMSUNG J530F GALAXY J5 2017. Został wybrany ten model ponieważ obsługuje WiFi Calling, a tam jest problem z zasięgiem jakiejkolwiek sieci wewnątrz budynków.
Niestety osoba ta ma abonament w sieci T-Mobile więc okazało się, że WiFi Calling z telefonem z PLAY nie działa. Nie ma opcji "Połącz przez sieć Wi-Fi". Z kartą PLAY działa.
Zadzwoniłem w tej sprawie do T-Mobile i wysłali nowe ustawienia konfiguracyjne do telefonu. Zainstalowałem je ale nie pomogło.
Dowiedziałem się, że konieczne jest wgranie brandowanego oprogramowania T-Mobile, lub niebrandowanego XEO.
Wybór padł na brandowane T-Mobile.
Ze strony
https://updato.com/firmware-archive-select-model?record=573D7C2854EA11E89F15FA163EE8F90B
pobrałem plik do mojego telefonu: SM-J530F_1_20180419134027_2f1oinmt7j_fac
Po rozpakowaniu otrzymałem:
AP_J530FXXU2ARC3_CL12779141_QB17490792_REV01_user_low_ship_meta.tar.md5
BL_J530FXXU2ARC3_CL12779141_QB17490792_REV01_user_low_ship.tar.md5
CP_J530FXXU2ARA2_CP8648118_CL12779141_QB16512844_REV01_user_low_ship.tar.md5
CSC_DPX_J530FDPX2ARA2_CL12779141_QB16532032_REV01_user_low_ship.tar.md5
HOME_CSC_DPX_J530FDPX2ARA2_CL12779141_QB16532032_REV01_user_low_ship.tar.md5
I pytanie:
Czy mogę dalej postępować jak w opisie do telefonu Samsung Galaxy S9/S9+
https://forum.android.com.pl/topic/335517-samsung-galaxy-s9s9-debranding/?tab=comments#comment-5318854
Pozdrawiam,
Radek