Skocz do zawartości
Chajtek

Naprawa G3s po zmianie ROM - proszę o określenie usterki - niedziałająca górna część ekranu

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

mam jeszcze miesiąc gwarancji na G3 s i się zastanawiam, czy by go nie oddać na gwarancje, ogólnie jest cały dość mocno poobijany, trochę porysowany. W skrócie, zużyty już mocno, ale ekran nigdy mi się nie rozbił, co nawet mnie zdziwiło, ale mniejsza o to. Jego szybkość mnie trochę denerwowała, więc wgrałem TWRP, CM 13, root itp . Wszystko działało idealnie przez kilka tygodni, aż do teraz.   Mam bardzo wielkie trudności z rozwinięciem paska stanu, muszę mocno się namęczyć aby go rozwinąć, opcje deweloperskie pokazują mi na zdjęciu ( w załączniku), że prawdopodobnie nie działa dotyk w górnej części, mazałem palcem na samej górze ekranu i nie pojawiły się żadne kreski. Nie znam się na serwisowaniu telefonów, ale ktoś może się na ten temat wypowiedzieć, czy jest to błąd hardware, czy software (CM Nightly, dość często aktualizuję) i jeśli hardware jak zainstalować wszystko w ten sposób, aby przywrócić gwarancję.

Pozdrawiam

14551000_1201903753214730_587037693_o.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    xochkarol

@Chajtek Czy na STOCK'u też miałeś takie problemy? Czy przed przejściem na CM13 upadł Tobie telefon? Spróbuj zainstalować jakiś inny system.

Edytowane przez Kelan99

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

@Kelan99 Na Stocku nie miałem tego problemu, po przejściu na CM też nie miałem przez jakieś kilka miesięcy problemu, ot tak teraz się dzieje, da się go rozsunąć ale tak z prawej strony jakby, jutro spróbuję zainstalować inny system.

Edit, nie przypominam sobie aby mi jakoś upadł w ostatnim czasie. 

Edytowane przez Chajtek

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Femcio

@Chajtek taki link znalazłem na forum > 

Co do dotyku, miałem taką samą sytuację na Stockowym Romie, padł dotyk w górnej części ekranu i telefon poleciał na gwarancję, czekałem ok 8 dni