Skocz do zawartości
majki323

Fatalny serwis OnePlus i wsparcie producenta

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witajcie,

    Chciałbym się z Wami podzielić moimi doświadczeniami z firmą OnePlus.

    Po pozytywnych odczuciach z OnePlus X którego kupiłem dla żony postanowiłem kupić OnePlus 3 dla siebie kilka dni po premierze.

    Dystrybucja europejska, zamówienie z oficjalnej strony.

    Telefon otrzymałem w lipcu, po ok. tygodniu wyłączył się i więcej się nie włączył. Ticket serwisowy na stronie OnePlus ( wszystko trzeba pisać po angielsku ), po kilku dniach kurier zabrał telefon do serwisu do Niemiec. Po 3 tygodniach telefon wrócił, wymieniona płyta główna, włączył się ale po próbie wejścia do aparatu aplikacja crashowała. Restarty, wipe`y itp pomogły na tyle, że aplikacja się włączała ale był czarny ekran. Żadne zewnętrzne aplikacje również nie widziały żadnej z kamer.

    Kolejny ticket, przez tydzień wymiana maili, żeby restartować telefon bla bla bla. W końcu przysłali kuriera 2 września. Tel pojechał do serwisu tym razem do Czech. Przez 3 tygodnie zero odzewu, na maile odpowiedzi w stylu "under repairing, please wait a few days". Nagle otrzymuje maila, że ticket zamknięty telefon dostarczony do klienta. Jak to? Żadnego telefonu nie otrzymałem. Znowu kilka maili itp, w końcu się przyznali, że faktycznie telefonu nie odesłali bo się pomylili. Wczoraj otrzymuję OnePlusa. Kamery nadal nie działają, po ponad miesiącu w serwisie nie podjęli naprawy odesłali telefon w stanie jakim go odesłałem.

    Gdyby to nie była chińska firma poszedł bym do sądu. Możecie sobie wyobrazić ile nerwów, czasu straciłem, oraz pieniędzy, ponieważ w sierpniu kupiłem drugi telefon zastępczy.

    Moja opinia ? Nigdy więcej OnePlus. Wsparcie posprzedażowe nie istnieje, jakość serwisu również. Telefon pojedzie zapewne 3ci raz do serwisu i za ok. 2 miesiące go zobaczę. W jakim stanie? Nie wiem. Wyleczyłem się raz na zawsze z flagship killerów, stosunku ceny do parametrów itp.

    Szkoda, bo wielu użytkowników na polskich i zagranicznych forach na prawdę chwali ten telefon. Bo gdyby działał faktycznie byłby świetny. Może mam po prostu pecha?

    Edytowane przez majki323
    • Lubię to! 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tauka

    To poczytaj kolego jakie są przypadki z samsungiem... Kolega tez wysłał samsunga, który się nie działa i odeslali z notatką - brak części zamiennych.
    Tak naprawdę cyrki i różne dziwne przypadki zdarzają się każdej firmie. I to nie tylko jeżeli chodzi o telefony, ale i samochody i każdy inny przedmiot.
    Kilka osób już tutaj wysyłało 1+3 na gwarancję, i było ok.

    Wysłane z 1+3

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ...

    Edytowane przez somebody101

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    enesas

    @tauka
    W seriwsach samsunga nie jest idealnie, ale zle tez nie. Kiedys byly prolemy z regenersis, ale teraz podobno jest juz dobrze.

    Po tym "braku" części zamiennych twierdze, ze po prostu chciales ponizyc inna marke i przy tym wywyrzszyć ta, ktorej telefon wlasnie posiadasz ;) .


    Co do "przygody" autora, to musialbyć swiadomy, ze kupujac taki telefon nie będzie mial serwisu w PL perfect, wiec czas na jego naprawe (z wysylka) moze trwac nawet miesiąc czy dwa, a przy jakiś problemach i tak malo zrobi, bo chyba z OnePlusem się kłócić nie bedzie (a mi to by sie nawet nie chcialo ), ze wzgledu na kraj w ktorym sa

    TapTap z A5 2016

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tauka

    @up.
    Jaki miałbym cel w oczernianiu innej marki, tym bardziej samsunga, z którego korzystam od 5 lat. Stwierdzam po prostu fakty. Ja nigdy nie miałem problemu nigdy z zadnym serwisem (tfu tfu oby dalej tak było). Nawet ostatnio w s4 css wymienił mi na gwarancji płytę i wyświetlacz przed koncem.
    Post kolega wrzucal na fejsie, więc nie mam możliwości udostepnienia tutaj to przekopiowuje.

    Cytuj

    b784bb75844a7824beb883d099fc7805.jpg
    witam,
    miesiąc temu kupiłem telefon Samsung Galaxy S7 edge, po 3 tygodniach użytkowania obraz zaczął mrugać i zgasł, więcej już nie zaświecił. Zwróciłem się do autoryzowanego serwisu CCS w Piasecznie aby w ramach gwarancji usunęli usterkę.
    Na stronie CCS śledziłem poczynania serwisantów, po kilku dniach rzekomo został wymieniony wyświetlacz, urządzenie przetestowane i odesłane do mnie. Dzisiaj otrzymałem urządzenie, które nie działa (objawy jak przed wysyłką - nie świeci wyświetlacz) a w środku raport z naprawy wraz z opisem.
    Cytuję "Naprawa niemożliwa ze względu na brak dostępności części u producenta. Prosimy o przysłanie urządzenia w przyszłości po wcześniejszym skontaktowaniu się z serwisem"
    Czy to jakiś ponury żart?

    Telefony Samsung
    Misja - Budować lepsze jutro
    No to żeście zbudowali, serwis macie iście z przyszłości


    Wysłane z 1+3
     

     

    Edytowane przez Witoslavski
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ...

    Edytowane przez somebody101

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tauka

    Gwarancja europejska, to gwarancja europejska. Skoro nie działa w Polsce, to po co przyjmowali na serwis?
    Nikt tu nikogo nie oczernia, tylko pisze fakty.
    Ja podałem przykład kolegi że "swojego podwórka". Wystarczy poczytać i znajdziesz więcej przykładów traktowania ludzi z telefonami z naszego rynku przez serwisy.
    I to nie tylko chodzi o samsunga. Taki akurat podałem przykład. Bo ja osobiście nigdy najmniejszego problemu nie miałem.
    I tak jak pisałem, takie przypadki zdarzają się wszędzie, czy to telefony, czy laptopy ( sławny skąd innad servis Lenovo i jego traktowanie klientow, Nomen omen jestem bardzo z ich obsługi zadowolony) czy motoryzacja, a nawet lekarze. Więc nie można generalizowac, po jednym czy dwóch przypadkach.

    Wysłane z 1+3

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ...

    Edytowane przez somebody101
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tauka

    Jak na razie to na kilkanascie osób o których wiem, korzystajacych z serwisu 1+ to jest pierwsza tak bardzo nieładnie potraktowana, więc nie należy tego brać jako pewnik.

    Wysłane z 1+3

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Widać pech. Ja miałem przejścia z LG. I to takie grube, że 9 miesięcy walki. Doczekałem się wymiany na nowy model! (L9 na L9 II). Ale co mi było po tym jak po 3 miesiącach kupiłem inny telefon;p Natomiast wysyłałem 3x do CCS Shamesunga przez dwa lata i złego słowa powiedzieć nie mogę;)

    Loteria.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.