Skocz do zawartości
majki323

Fatalny serwis OnePlus i wsparcie producenta

    Rekomendowane odpowiedzi

    Dezeus

    @osti24 zgłaszasz ticket na stronie oneplusa, piszesz z konsultantem, jak nie uda się mu pomóc to tworzy RMA i kurier zabiera od Ciebie telefon

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    osti24
    [mention=134073]osti24[/mention] zgłaszasz ticket na stronie oneplusa, piszesz z konsultantem, jak nie uda się mu pomóc to tworzy RMA i kurier zabiera od Ciebie telefon
    O to mi chodziło dzięki

    Wytapane z OP3️⃣

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    osti24
    O to mi chodziło dzięki

    Wytapane z OP3️⃣

    Witam. Telefon wrócił z serwisu. Pomoże mi ktoś rozszyfrować co zostało zrobione?66bf4c84ce1cbf82e7aa357b7390f75d.jpg

    Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Toldo

    Pierwsze to najprawdopodobniej jakaś taśma flex, reszta z nazwy brzmi jak jakieś taśmy czy pianki zabezpieczające wewnątrz telefonu. Co zgłaszałeś?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    osti24
    Pierwsze to najprawdopodobniej jakaś taśma flex, reszta z nazwy brzmi jak jakieś taśmy czy pianki zabezpieczające wewnątrz telefonu. Co zgłaszałeś?
    Buzzer I słaba baterie zgłaszałem

    Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja jestem zadowolony z serwisu.
    Po upadku zbiła mi się szybka aparatu i autofocus przestał działać, wkleiłem szybkę z s7 i zgłosiłem do supportu usterkę, dwa dni później przyjechał kurier i po kilku dniach telefon wrócił z nowym modułem aparatu z serwisu CZ

    Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    17 godzin temu, lemaczek napisał:

    Ja jestem zadowolony z serwisu.
    Po upadku zbiła mi się szybka aparatu i autofocus przestał działać, wkleiłem szybkę z s7 i zgłosiłem do supportu usterkę, dwa dni później przyjechał kurier i po kilku dniach telefon wrócił z nowym modułem aparatu z serwisu CZ

    Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
     

     

    jaka cebula xD

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    oj tam oj tam, było to kilka msc po premierze :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Assar

    U mnie accu Battery pokazuje 2380 mAh. W GSam Battery sot mam 3h 50 min i żywotność 12h45min.

    Chyba podchodzi to pod wymianę baterii w serwisie? Mam gwarancję jeszcze do końca października więc można y skorzystać szczególnie że kolega chce kupić to dobrze jakby miał nowa baterię. 

    Rozumiem że w serwisie jakoś testują akumulator i kwalifikują lub nie do wymiany. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Dezeus

    @Assar Wysyłałeś telefon na gwarancje w związku z baterią ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x