Skocz do zawartości
majki323

Fatalny serwis OnePlus i wsparcie producenta

    Rekomendowane odpowiedzi

    Assar

    Nie. Decyzje pozostawiłem nowemu właścicielowi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    osti24

    Witam. Rozumiem że bateria została wymieniona?
    <CIACH>


    Wytapiane z OP3️⃣
     

    Edytowane przez GeoHot
    zdjęcie zawiera dane wrażliwe - takie lepiej zachować dla siebie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Roy

    Z opisu bateria i taśma.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A ja odświeżę wątek i pochwalę i producenta i serwis.
    Padł tylny aparat, nie łapał ostrości. Jak puknalem z prawej czy też przyłożyłem magnes to łapał, czyli Foxy z netu działały.
    Ale postanowiłem zapytać support co oni na to i czy naprawiają?
    Po tygodniu korespondencji i resetach w międzyczasie wyczytałem, że jakiś czas temu wymieniali aparaty nawet po gwarancji bo to była wada fabryczna. Telefon kupowałem przez stronę OnePlusa więc zapytałem czy akcja trwa nadal, potem podałem dane i dostałem odpowiedź, że mam założyć RMA i wrócić z numerem. Po kilku niepowodzeniach jakoś zaskoczyło , podałem numer i chwile później dostałem etykietę i info że kurier przyjedzie w ciągu 2 dni. Nie czekałem i zawiozlem paczkę sam do punktu UPS. Na pytania do supportu czy naprawa będzie za free dostałem odpowiedź, że tak, ale sprawdzają kondycję telefonu i jeśli coś jeszcze trzeba naprawić to już za kasę. I albo naprawiają full service albo odmawiam i odsyłają.
    Telefon przeszedł inspekcje i nawet o niczym nie wiedziałem bo jak sprawdzałem co i jak to się okazało że już naprawiony i czeka na wysyłkę do mnie.
    Wrócił po tygodniu pięknie zapakowany cały i bezpieczny z działającym aparatem.
    A wszystko to rok po gwarancji czy rękojmi! Zakup sierpień 2016!

    Ja się nachwalić i nadziwić nie mogę!
    I naprawdę to true story. Wiem że za chwilę oddam córce op3 i kupuje op7 pro.
    Marki nie zmieniam!

    Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x