Skocz do zawartości
majki323

Fatalny serwis OnePlus i wsparcie producenta

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam

    To jak to w końcu jest, OnePlus ma w Polsce serwis czy nie? Jakiś czas temu były informacje, że CTDI (dawniej regenersis) serwisuje ich Smartfony, nawet na stronie jest taka informacja.

    Spoiler

    CTDI.jpg

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pantin

    Jest serwis. Koniec kropka

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Roy

    @majki323

    Współczuję Tobie zaistniałej sytuacji, nerwów i poświęconego czasu.

    Jak można poczytać na oficjalnym forum OnePlusa z obsługą serwisową takie szopki się tam zdarzają. Myślę, że większy odzew i być może też bezpośrednie wsparcie dostałbyś z OnePlus po opublikowaniu swojej przygody i tym jak przebiegała naprawa na oficjalnym forum.

    Powodzenia.

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Są tacy cwani, że na oficjalnym forum temat możesz założyć dopiero po skomentowaniu 10 postów. Swoją drogą na tamtym forum nie udzielają się pracownicy one plus więc nie ma to większego znaczenia

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    emerowo

    może tweetnij Oneplus support - zauważyłem, ze czasem znajduja tam sie tweety z jakimis problemami technicno serwisowymi ....

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Roy

    @majki323

    Kiedyś było trzeba napisać 5 postów, aby założyć temat, może się teraz coś z tym zmieniło. nie jest to jakiś szczyt, aby go osiągnąć, ale fakt dość irytujące.

    Może ja miałem więcej szczęścia przy pisaniu tam swoich postów, bo ze mną przez PW a potem bezpośrednio via mail skontaktował się gość ze staffu OnePlusa odpowiedzialny za developing. Poza tym czytałem, że po żalach i narzekaniach kontaktowali się bardziej kompetentni ludzie z OP przez PW z userami, a nie bezpośrednio via  forum.

    Wiem, że się zraziłeś, ale próbuj.

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Saskey

    Mi po 2tyg, wysłali nówke sztukę. Teraz jest telefonik ideolo. Zero problemów, ewentualnie tylko to, że uszkodzony OP3 sprawdzony był już jakiś czas temu i musiałem się upomnieć o wysyłkę nówki.

     

    Zapomniałem dodać że mam teraz 2 ładowarki i zapasowe pudełko bo chcieli tylko sam telefon do RMA :)

    Edytowane przez Saskey

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Pirmin

    Ja miałem problemy z restartami... po 2 tygodniach dostałem nowy. Zgadza się że trzeba pisać po angielsku ale moim zdaniem jest to bardzo skuteczne...

    Nowy telefon który otrzymałem po wymianie moim zdaniem ma dużo lepszy ekran (katy widzenia) i działa zdecydowanie płynniej..

    Moim zdaniem serwis na 4+

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A ja jestem zadowolony, naprawa od wystawienia RMA 8 dni, fakt prosta sprawa bo gniazdo USB, ale to chyba nie ma większego znaczenia... serwisant diagnozuje usterkę i wymienia co trzeba.

     

    Dodatkowo dostałem etiu na telefon ;) którego nie używam ale liczy się sam fakt.

     

    Reasumując tydzień na naprawę poza Polską to b.dobry wynik :) 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x