Skocz do zawartości
majki323

Fatalny serwis OnePlus i wsparcie producenta

    Rekomendowane odpowiedzi

    To prawdziwa cena jaką się płaci za chińczyki, szkoda tych nerwów, lepiej wydać te kilkaset zł więcej i mieć pewność. Firmę z oficjalnym oddziałem w Polsce można zawsze pozwać i wygrana w kieszeni. W sumie to producenci całego sprzętu chyba tylko polaków tak traktują po macoszemu, jakby to nam łaskę robili, że rzucają jakiś produkt na nasz rynek. Problemy są ze wszystkimi serwisami, nie ma serwisu, który miałby dobrą opinię... w naszym kraju.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Bo producencie podpisują umowy z jakimiś serwisami które już są jakiś czas na rynku - w Polsce oczywiście.
    W innych krajach tworzą własne centra serwisowe i to ich personel serwisuje sprzęt a wtedy nie ma mowy o sytuacjach opisanych w wielu wątkach tego forum.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Aleksandra

    Chciałabym podzielić się swoimi wrażeniami po naprawie (poza gwarancją) mojego OnePlus 3. 

     

    Pewnego dnia (nieważne już w jakich okolicznościach) telefon upadł mi na betonową kostkę. Oczywiście był w etui, wykonanym z TPU i... upadł akurat w miejsce przycisku power. Ten oczywiście wcisnął się na stałe, metal dosyć miękki to i spore odkształcenie: 

    Spoiler

    op3.png

    Telefon po takim upadku nie nadawał się do użytku. Przycisk zablokowany, brak możliwości wyciągnięcia go - telefon cały czas restartował się aż do rozładowania baterii. Zrobiłam ticket na stronie OnePlus, zabrali OP3 a za naprawę zażądali... 350 zł. To cena za "tylny zestaw", ponieważ przycisku samego nie wymienili, tylko całość. Narzekać teoretycznie bym nie mogła, ale... wszystkie przyciski mają dużo większy luz niż przed naprawą, a power to lata jakby miał kto wie ile miejsca. ;) Telefonu niestety następny raz nie wyślę, bo raz, nie uznają mi tego pewnie(wymyślam) a dwa, będzie zepsute co innego. To moje drugie kiepskie doświadczenie z serwisem Regenersis (CDTI Polska), więc bardzo żałuję, że nie miałam możliwości wysłać telefonu gdzie indziej. Na naprawę czekałam dwa tygodnie. 

    • Piwko! 1
    • Lubię to! 3

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @Aleksandra

    Carl Pei chwalil się, że podczas produkcji (a w zasadzie składania telefonu) dopasowują przyciski do panelów - tj. tak aby zniwelować luzy...zakładam, że juz w serwisie takich dopasowan nie robią wiec ladują pierwsze lepsze które wyciągną z pudełka :)

    ale powiem Ci jedno...niezły pech, że akurat o power uderzył...serio.

     

    ale i tak cenowo nie zjedli Cie na śniadanie :fuckthisshit:

    Edytowane przez maxellxl
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    KarmiPL

    Nie chce tworzyc nowego tematu z powodu tak blachego pytania. Czy z takim statusem juz moge uznac, ze naprawia mi urzadzenie w ramach gwarancji czy jeszcze moga żądać pieniędzy?
     

    Spoiler

    77ec5adcfd2dc973976db1b07ce307d7.jpg




    Wysłane z mojego SHIELD Tablet przy użyciu Tapatalka
     

    Edytowane przez Daniel.
    Zdjęcia i grafiki umieszczamy w tagu spoiler, pkt 4.11 regulaminu. Proszę o tym pamiętać.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    aresza20

    [email protected] jak nie spróbujesz to się nie dowiesz ;)

    Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam. Nie będę zakładał nowego tematu bo nie warto. Mój problem polega na tym że kupiłem telefon na OLX. Pech chciał że się zepsuł więc jak mam go teraz wysłać na gwrancję? Dodam że numer zamówienia mam ale nie mam konta tamtego użytkownika. Pomoże ktoś?? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Roy

    @Severillo

    Ogarnij o gwarancji tu : https://oneplus.net/pl/privacy-and-legal

    Przygotuj SN (serial number), ON (order number) i IMEI do weryfikacji przez Support. Rachunek "a`la" faktura posiadasz ?

    Podejmij kontakt tu : https://oneplus.net/pl/support

    Czy da radę zrobić tickiet bez zakupów z konta (jak masz konto wogóle) tego nie wiem ? Najrozsądniej w tej sytuacji będzie proszenie o wsparcie

    via OnePlus Chat.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    schreder

    @Severillo @Roy Wystarczy IMEI i order number, bo pytałem na supporcie. Nie trzeba mieć konta, z którego zamawiano tel.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pantin

    @schreder Te dwie rzeczy są potrzebne do założenia ticketu. Potem pytają jeszcze o inne, trzeba udowodnić, że telefon był kupiony na oficjalnej stronie.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x