Skocz do zawartości
majki323

Fatalny serwis OnePlus i wsparcie producenta

    Rekomendowane odpowiedzi

    schreder

    @pantin Mi mówili, że styknie im order nr. Niech dopyta na supporcie jeszcze i tyle.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki Panowie, jednak wczoraj na czacie z nimi "walczyłem" nie znając angielskiego (transalator). Trzech mnie że tak napiszę spławiło dopiero z czwartym jakoś lepiej poszło bo już miałem nerwy ha ha Efekt dziś kurier go zabrał. I fakt konto nie jest potrzebne wysłałem im zdjęcia pudełka z danymi oraz rachunek z numerem. Sami zrobili RMA. Dla tych co będą kupowali telefon od kogoś niech lepiej wezmą dane do konta, łatwiej i szybciej można gwarancję zgłosić.

     

    P.S z serwisu jestem zadowolony w czwartek zgłoszony do naprawy w piątek zabrany a w środę już byłby u mnie gdyby nie mój wyjazd.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Toldo

    Podzielę się moimi przeżyciami z serwisowaniem OP3. Ostatnie miesiąc - półtora telefon zaczął świrować, przede wszystkim miałem problem z dużym drainem baterii (nawet 20% w nocy, kiedy telefon leżał nieużywany, bez synchro itp.). Ponadto problemy z zanikającą wibracją, grzanie się, zwiechy przedniej kamery. Po powrocie z urlopu, w niedzielę (17.09) wieczorem zgłosiłem się do supportu, żeby tylko się dowiedzieć jak wygląda cała procedura (nie ja zamawiałem swój egzemplarz, mam jedynie order no i fakturę - trochę komplikacji). Po wyjaśnieniu sytuacji miła Pani Jasmin :D stwierdziła, że robimy zgłoszenie do serwisu, zaktualizowała dane i takie tam, po czym dostałem mejla że jest RMA i zlecenie w UPS - trochę szybko. W poniedziałek przygotowałem telefon, we wtorek już dzwonił kurier, żeby odebrać paczkę (odmówiłem i podrzuciłem do Access Pointu, mniejsza z tym). W środę telefon został zarejestrowany w CTDI (dawne Regenersis) i od razu trafił do obsługi. W czwartek status został zaktualizowany na następujący:

     

    Spoiler

    Dear Customer,

    In the phone was exchanged the motherboard. New IMEI: XXXXXX.

    Test was according to factory specifications.
    Phone working properly.

    If you experience problems while using the device, it is suggested to carry out the operation Hard Reset / Full Reset (according to the instructions in the User Manual) to free memory (including contacts and messages) and restore the device to factory settings.

    Lista wymienionych części:
    PCB semi-finished product portfolio EA017(EU) 64G PBC for after-sales

     

    i od razu trafił do wysyłki. Dzisiaj mamy piątek 22.09, a ja czekam na kontakt od kuriera. Na szybkość nie mogę narzekać, bo jest to chyba najszybsza obsługa w Regenersis jaką widziałem (a widziałem ich sporo w poprzedniej robocie). Na koniec pytanie, czy ktoś miał podobną wymianę u siebie i orientuje się co wchodzi w skład ww części?  Bo zastanawiam się czy wymienili też baterię, ale raczej by o tym napisali. Pewnie to tylko płyta z modułami aparatów...

    Edytowane przez Toldo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    schreder

    @Toldo

    Tu https://forums.oneplus.net/threads/closed-oneplus-3-broken-screen.453639/page-16 jak wpisałem w wyszukiwanie EA017 to jest napisane Motherboard top coverassembly EA017 glacier grey także to chyba jest tylna "klapka".

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Toldo

    Tylko, że PCB to płyta główna, no i zmienił się IMEI. To EA017 to może być jakiś kod np. dla rynku czy coś. W każdym razie telefon już doręczony czeka w domu. Po powrocie z pracy będę weryfikował co tam zdziałali.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    schreder

    @Toldo Nie no na pewno płyta zmieniona. A co do baterii to najlepiej sprawdź w Accubattery ile Ci naliczy. Jak nie mniej niż 2900 mAh to nówka. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Padł mi aparat, nie łapał w ogole ostrości. Dwa dni pisania z supportem, na trzeci był kurier(środa). Dwa dni ciszy(dostałem informację, że 2 dni oglądania, potem werdykt i naprawa), a jak się okazało to w piątek telefon już przyjechał do mnie, najlepszy serwis z jakim miałem doczynienia.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    aresza20

    Brat to samo miał z aparatem 8 dni wszystko trwało tylko z Irlandii do Czech poszedł telefon wymiana aparatu i śmiga dalej ;)

    Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dominoj97

    @Toldo

    Wiele złego się naczytałem o wsparciu od OP i Twoja historia napawa mnie optymizmem (szczególnie, że już jedzie do mnie OP5) :) 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pytanie szybkie do Was mam ,jak spakowaliscie swój telefon do wysyłki pytam gdyż nie posiadam oryginalnego pudełka i chciałem wysłać w pppudelku Samsunga s7 :-) w jakims pudełku muszę wysłać żeby się nie zepsuła czasie wysyłki a może macie jakiś inny sposób np. bez pudełka  mam numer orderu i rachunek kurier ma być za 2 dni i wysyłam z Irlandii do Polski CDTI i mnie padła bateria wogole przestał ladować bateria zatrzymała się na 50%i ani do góry ani na dół... a jak odłącze od ładowarki to telefon sie wyłącza i jest komunikat ze urzadzenie na za niską temperaturę i się nie włączy ah mam nadzieję że wszystko się odbedzie dobrze 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x