Skocz do zawartości
majki323

Fatalny serwis OnePlus i wsparcie producenta

    Rekomendowane odpowiedzi

    Toldo

    Mam trochę doświadczenia w pakowaniu telefonów (pracowałem w firmie, która sprzedawała telefony m.in. na allegro i też sporo na GW słalismy). Sprawa jest prosta: jeśli masz trochę folii bąbelkowej (jeśli nie masz to kup kilka kopert i 1-2 rozwal, żeby mieć samą folię) to owiń dosyć grubo telefon plus papiery, następnie wymierz pasek grubego (0,5cm albo i więcej) kartonu tak żeby móc owinąć telefon z folią. Taką pakę zaklej taśmą i włóż do kolejnej koperty bąbelkowej. Powinno dać radę. Jeśli masz pudełko od s7 to też im nie robi różnicy (Samsunga też CDTI naprawia), podstawa to duża ilość folii bąbelkowej :) 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Shavo6

    Ktoś wie jaka jest polityka OnePlus odnośnie wymiany baterii ? Wiem, że np LG wymienia baterie w okresie gwarancji (gdy bateria jest niewymienna). Wysyłam na gwarancje gdyż głośnik rozmów zaczął nagle z 2x ciszej działać i może przy okazji by mi baterie wymienili :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @Shavo6

     

    Z powodu, że bateria nie jest wyjmowana, bateria podlega gwarancji przez okres 24 miesięcy, do głośnika dołóż baterię, bo zauważyłeś spadek pojemności, telefon krócej trzyma na jednym ładowaniu ;) 

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Shavo6

    Myk jest tylko taki, że producent nie ma żadnego obowiązku dawania jakiejkolwiek gwarancji (nie mylić gwarancji z reklamacją), więc może sobie postanowić, że nie będzie uwzględniał gwarancji baterii. Stąd moje pytanie, bo praktyka pokazuje że co producent to inna polityka gwarancyjna :P

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @Shavo6

     

    Teoretycznie na produkty Oneplusa masz tylko roczną gwarancję (coś jak u Apple), ale na stronie producenta możemy przeczytać:

     

    Cytuj

    Telefony OnePlus zakupione na oneplus.net są obięte gwarancją na 1 rok, drugi rok jest zapewniany przez prawa konsumentów w UE, począwszy od daty dostawy.

     

    Oraz:

     

    Cytuj

    OnePlus One / OnePlus 2 / OnePlus X / OnePlus 3 / OnePlus 3T / OnePlus 5 (razem z baterią.) - Gwarancja 24 miesiące

     

    Także wydaje mi się, że nie ma co myśleć i do tego głośnika dołączyć baterię z powodu, który wymieniłem wyżej (zauważalny spadek pojemności baterii). W innym wątku napisałem jaką informację otrzymałem od supportu, gdy w nowym produkcie (Oneplus 5) zażądałem wymiany baterii. W skrócie to miła Pani napisała mi, że "docenia moją troskę o żywotność akumulatora w urządzeniu Oneplus" i w następnym mailu miałem napisać jakie obejmuje stanowisko w tej sprawie, czy wymieniamy i przyjeżdża kurier czy też nie ;) 

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dominoj97

    @trampowsky
    Właśnie ten zapis mnie trochę niepokoi, bo prawo UE nic nie mówi o obowiązku dwuletniej gwarancji ale rękojmi...

    Niepokoi mnie​ też, że OP nie jest płatnikiem VAT w UE. Oczywiście VAT płacą ale nie ma europejskiego oddziału OP (nie mają europejskiego NIP). Dlatego też nie wystawiają faktur VAT, kupujemy od firmy chińskiej. Nie wiem tylko jak to ma się do europejskiego prawa konsumentów w tym rękojmi...

    OP5

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @dominoj97

    Niech@Shavo6 się pospieszy i nam opowie o swojej przygodzie z serwisem, to jest jedyny sposób, aby sprawdzić czy wymienią. Zawsze można coś zdziałać z rzecznikiem praw konsumenta lub innym zaznajomionym w temacie jeśli będą robić problemy i się wykręcac ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Toldo

    Teoretycznie wg tzw. Konwencji Wiedeńskiej, którą Chiny również podpisały, rękojmia powinna obowiązywać, tak samo jak niezgodność z umową.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Shavo6

    Miałem wstrzymać się z postem i opinią do jutra (aż przyjdzie naprawiony telefon), ale po telefonie do serwisu, muszę przyznać - zagotowałem. Telefon wysłany w środe, dzisiaj dotarł do serwisu i błyskawicznie został naprawiony z następującą notką:

    Cytuj

    Dear Customer,

    In the phone was exchanged the parts. According to the parts list, loaded the latest software.

    Test was according to factory specifications.
    Phone working properly.

    If you experience problems while using the device, it is suggested to carry out the operation Hard Reset / Full Reset (according to the instructions in the User Manual) to free memory (including contacts and messages) and restore the device to factory settings.

    Lista wymienionych części:
    receiver

    Jak widać - ani słowa o baterii. Zadzwoniłem więc do serwisu z uprzejmym pytaniem dlaczego taka a nie inna sytuacja, czy sprawdzali w jakikolwiek sposób pojemność baterii itp. Po 15 min słuchania muzyczki na infolinii połączyło mnie z konsultantką, która niewysłuchawszy nawet o co chodzi kazała podać nr IMEI (co uczyniłem, stwierdzając że niech kobita sprawdzi sobie jaka jest ogólnie sprawa). Po wklepaniu w klawiaturkę numeru Pani postanowiła wykorzystać taktyke zdartej płyty i na każdą moją prośbe o informacje\telefon do serwisu\technika\cokolwiek odpowiadała "Nie mogę <tu wstawić dowolną czynność>. Proszę skontaktować się z producentem."

     

    Poczekam do jutra na telefon i tak właśnie chyba zrobię. Może dostane jakieś info co tam się u nich od3,14rdala. W każdym razie nazwa tematu bardzo adekwatna do rzeczywistego stanu rzeczy.

    Edytowane przez Shavo6

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dominoj97

    @Shavo6
    W jakim stanie jest ta bateria, że chcesz ją wymienić?
    Nie żeby coś ale z tego co piszesz wynika, że zgłosiłeś głośnik do rozmów.

    OP5

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x