Skocz do zawartości
majki323

Fatalny serwis OnePlus i wsparcie producenta

    Rekomendowane odpowiedzi

    Toldo

    Na CTDI mam taki sposób: producent odesłał mnie do Państwa, więc proszę mi udzielić odpowiedzi. Zadziałało.

    Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @Shavo6

     

    Ja bym nie popuścił. Jak telefon wróci, to sprawdź dokładnie co tam wymienili. Jeśli tylko ten "receiver" to uderzaj do supportu i nalegaj na wymianę jeszcze raz, bo zgłaszałeś ostatnio baterię, ale ta nie została wymieniona. Wiadomo, w przyszłości zawsze można wymienić baterię samemu, ale po to jest gwarancja żeby z niej korzystać i nie wydawać pieniędzy na części zamienne.

    Wydaję mi się, że Oneplus nie robi problemów, bardziej to kwestia CTDI, który nie słynie z dobrych opinii (dla niedowiarków, możecie sprawdzić opinie na google'ach jak i na samym profilu CTDI na Facebooku).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    po jakim czasie op odpowiada na zgłoszenie tak realnie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Toldo

    W moim wypadku kilka godzin (niedziela popołudniu), ale najszybciej jest przez czat.

    Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    moja przygoda wyglada tak: w czwartek telefon odebral kurier a dzis czyli w poniedzialek dostalem email ze telefon juz odsylaja do mnie spowrotem co najsmieszniejsze zadnego raportu email co zrobili z telefonem czy cos wymienili co sie dzialo i wogole, reklamowalem baterie i w sumie nic nie wiem do momentu az telefon nie wroci do mnie 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Toldo

    Na stronie cdti sprawdz status naprawy. Tam jest napisane co i jak.

    Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Takie coś dostałem:

    Dear Customer,

    In the phone was exchanged the motherboard. New IMEI: ####

    Test was according to factory specifications.
    Phone working properly.

    If you experience problems while using the device, it is suggested to carry out the operation Hard Reset / Full Reset (according to the instructions in the User Manual) to free memory (including contacts and messages) and restore the device to factory settings.

    Lista wymienionych części:
    PCB semi-finished product portfolio EA017(EU) 64G PBC for after-sales

     

    czyli wymieniona płyta główna i ani słowa o baterii i to mnie martwi

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Toldo

    Czyli identycznie jak u mnie, a też baterię zgłaszałem, między innymi. Poczekaj aż Ci odeślą i sprawdź jak to działa. Jak nadal będzie lipa to ślij jeszcze raz.

    Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U Ciebie to pomogło ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Toldo

    Powiem tak: jest ok.

    Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x