Skocz do zawartości
majki323

Fatalny serwis OnePlus i wsparcie producenta

    Rekomendowane odpowiedzi

    jest ok? coś taki tajemniczy?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Toldo

    No bo nie powiem, że jest super i o niebo lepiej niż było. Nie mam problemów z wifi, nie grzeje się i aparat się nie wiesza, co się wcześniej zdarzało, ale o 5h SoT nadal muszę walczyć kernelem, AKT i przełączaniem na 2g.

    Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    u mnie niestety bateri nie wymienili, acubaterry pokazuje 2650 z 3000 czyli nowa nie jest, wymieniona zostala tylko plyta glowna i narazie wszystko dziala jak powinno , mysle ze w moim przypadku na serwis jak narazie nie mam co narzekac, telefon zabrany czwartek wieczor ,wysylka z irlandii do polski naprawa i we wtorek juz byl kurier czyli ekspresowa obsluga oby tylko telefon sie dobrze spisywal , gwarancja jeszcze do nastepnego pazdziernika takze nie jest zle 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    schreder
    Napisano (edytowane)

    Mam pytanie do osób, które wysyłały telefon do CDTI. Mam w emailu takie coś:

    Step 2: Ship your device 
    • UPS will pick-up your device within 2 business days.
    
    • You will also be receiving an email from CTDI containing a pre-paid shipping label. Should you be unavailable during pick-up, please print this label and drop off the parcel at a UPS center near you at your convenience.
    
    • Please send your device within 30 days for timely processing of your request.

     

    Czy ja mam do pudełka coś prócz telefonu i tej fakturki wrzucić? Czy ten tekst z drugiej kropki to dotyczy przypadku gdybym nie dał paczki kurierowi, bo mnie by w domu nie było i musiałbym zanieść paczkę do punktu UPS?

    Edytowane przez schreder

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Toldo
    Mam pytanie do osób, które wysyłały telefon do CDTI. Mam w emailu takie coś:
    Step 2: Ship your device • UPS will pick-up your device within 2 business days.• You will also be receiving an email from CTDI containing a pre-paid shipping label. Should you be unavailable during pick-up, please print this label and drop off the parcel at a UPS center near you at your convenience.• Please send your device within 30 days for timely processing of your request.

     
    Czy ja mam do pudełka coś prócz telefonu i tej fakturki wrzucić? Czy ten tekst z drugiej kropki to dotyczy przypadku gdybym nie dał paczki kurierowi, bo mnie by w domu nie było i musiałbym zanieść paczkę do punktu UPS?

    Do pudełka, dla świętego spokoju wrzuć jeszcze formularz zgłoszenia ze strony ctdi. Teoretycznie nie powinni potrzebować, ale dzwoniłem, pytałem i chcieli, więc na wszelki wypadek nie zaszkodzi. Co do 2 kropki, jak przygotujesz paczkę to nawet jak kurier przyjdzie to będzie szybciej bo on ręcznie będzie wypisywał.

    Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    schreder
    Napisano (edytowane)

    @Toldo Wiesz co ale ja nie mam żadnego zgłoszenia. Koleś z chatu Oneplus mi na email wysłał instrukcję + nr do śledzenia postępów naprawy na stronie CDTI. Konsultant z chatu sam chyba zgłosił naprawę.

    Edytowane przez schreder

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Toldo

    Sam zgłosił, owszem bo Oneplus ma osobny system jakby w ctdi, ale ja mówię o papierowym formularzu zgłoszenia gdzie piszesz co się dzieje z telefonem i jaki jest jego stan wizualny, tak żeby Mirek co będzie go naprawiał nie musiał patrzeć w system i tłumaczyć przez google translate co hindus wbił do systemu.

    Tutaj link do formularza: https://www.ctdi.pl/files/zgloszenie.pdf Wydrukuj, wypełnij i dołóż do paczki, będzie święty spokój. Swoją drogą, sprawdzić stan naprawy możesz normalnie na stronie ctdi, nie musisz wchodzić na oneplus.ctdipolska.pl. Będziesz miał info po polsku przynajmniej.

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    schreder

    @Toldo dzięki, dołożę to. A ten kurier UPS ma tam wszystko co potrzebne do wysyłki? Wystarczy, że mu dam pudełko zapakowane bez żadnej etykiety?  

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Toldo

    Może mieć, nie musi. Lepiej wydrukuj etykietę i naklej na paczkę.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    schreder

    @Toldo tylko, że ja nie mam żadnej etykiety :P Mam email z nr RMA, instrukcją przygotowania paczki i wysłania. Coś czuję, że jeszcze jakiś email dostanę i muszę czekać. Pewnie CDTI zamawia kuriera a oni w niedzielę nie pracują w przeciwieństwie do supportu Oneplus.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x