Skocz do zawartości
majki323

Fatalny serwis OnePlus i wsparcie producenta

    Rekomendowane odpowiedzi

    Toldo

    Dostaniesz, dostaniesz. Ja załatwiałem w niedzielę z supportem, dostałem pierwsze mejle w niedzielę, a etykietę w poniedziałek dopiero popołudniu. Kurier był natomiast we wtorek bodajże.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    schreder

    @Toldo Ok, no to czekam. Dzięki :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Dezeus

    Cześć wszystkim, mam problem z moim OP3. Zastanawiam się czy wysłać go do serwisu, już raz wysyłałem, wymieniali mi kamere i byłem 3 tyg bez tel bo poszedł do Czech.

    Telefon potrafi się sam wyłączyć, do tego po włączeniu pokazuje 50% bat, gdzie na 100% był naładowany do pełna, wystarczy też chwilka na zimnym powietrzu i też wyłącza się bez ostrzeżenia. Wgrany najnowszy OxygenOS oficjalny, nie beta. Myślicie że to bateria? warto wysyłać?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Toldo

    Oneplusa w Polsce serwisuje od jakiegoś czasu CTDI (czyli dawne Regenersis), więc nie widzę powodu aby teraz support miał kierować Twój telefon do Czech. Ja bym wysłał bo ewidentnie masz uszkodzenie, a czy to bateria czy co innego to niech serwis sprawdzi ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Roy

    Jakiś czas temu zajmowałem się ogarnięciem RMA OP3 kumpla. I mimo tego, że jest to CTDI w PL to sam support w zależności już

    od usterki kieruje patefon do odpowiedniego dla naprawy miejsca.  Tu z uwalonym Dashem do Arvato w Stochov/Cz.

     

    Co do otrzymania już samej etykiety to niestety scenariusz czasem nie jest taki optymistyczny.

    Miałem styczność z tym, że serwis (Arvato) nie wysłał żadnej etykiety mailem do wydrukowania. Trzeba było ponaglać stronę Oneplusa

    o to.

     

    Nikt nikogo nie informował o tym kiedy się kurier zjawi. Jak się już zjawił u kumpla po odbiór to miał ze sobą 2 etykiety (dwa osobne zlecenia podjęcia).

    Gdy paczka była już w drodze do Czech, to dopiero Arvato przypomniało sobie i wysłało etykietę.

    7 dni na samą procedurę odbioru przesyłki i jej dostarczenie.

    Chyba z 10 dni oczekiwania na same części w Arvato. i z 4 dni na naprawę.

     

    Nie życzę ale i na takie szopki trzeba się przygotować.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    schreder

    @Dezeus Warto,  ja wysyłam na baterię i płytę główną i idzie do CDTI więc raczej twój też by poszedł tam. No i u ciebie ewidentnie bateria do wymiany.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    schreder

    @Toldo

    Kiedy wyświetliły Ci się informacje co wymienili w tel? Bo u mnie przeszło "In service" i teraz jest "Quality control step" a na dole napisane: Current repair statusReleased to QC

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Toldo

    Chyba dopiero jak wysłali spowrotem. Nie pamiętam dokładnie, ale pojawi się takie info na pewno.

    Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    KarmiPL

    Mój OP3 był raz w serwisie w Czechach, od razu po dostarczeniu dostałem fotkę telefonu po odpakowaniu mojej paczki, później sprawdzali stan techniczny i po potwierdzeniu, że nadaje się na gwarancję dostałem info co jest wadliwe, później z dwa dni na naprawę(właściwie wymianę na nowy) i później tylko info, że wysłane do mnie. Ogólnie ja jestem zadowolony ze serwisu i wsparciu producenta.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    schreder

    W ciągu 24h ogarnęli telefon i odesłali. Na supporcie zapytałem czy wiedzą co naprawione i  wymieniona płyta główna i bateria, czyli w sumie to co chciałem żeby wymienili :) Ciekawe czy bateria ma te 3000mah, bo gadałem z użytkownikiem wykopu, który wysłał OP3T do Czech i jego nowa bateria ma 2800 mah zamiast 3400. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x