Skocz do zawartości
majki323

Fatalny serwis OnePlus i wsparcie producenta

    Rekomendowane odpowiedzi

    Dezeus

    Panowie, ręce opadają. Zgłosiłem uszkodzenie telefonu które napisałem wam wyżej. Odezwał się spec Robin. Kazał zrobić hardreset odpisałem że już to zrobiłem, że wgrywałem starsze i nowsze softy oraz najnowszą bete, rezultat taki sam i telefon nieregularnie się wyłącza, po ponownym uruchomieniu 50% baterii. Ciężko było to mu zrozumieć i chciał się zdalnie łączyć żeby wgrać mi soft, napisałem mu że ewidentnie uwalony hardware. on dalej że chce się łączyć. Odpisałem że nie mam warunków żeby się połączył. To w końcu wystawił mi RMA i znów do Czech... no co za durna firma 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ale co w tym złego? dostałeś RMA i nie jesteś zadowolony? Na co w takim razie liczyłeś, bo ja nie rozumiem :blink2:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Roy

    Zapewne biega o to, że mają te swoje śmieszne z punktu widzenia kogoś ogarniętego techniczne procedury.

    Nie dociera do supportu to, że Ty już robiłeś to co oni zaproponowali w pierwszej kolejności i to nie rozwiązało problemu.

    Jeśli robiłem Hard reset i dalej flashowałem ROM od zera Unbrick Toolem i nie działa to zdalna sesja z Tech Levelem 2

    robiąca dokładnie to samo przecież też nie rozwiąże problemu. No ale oni mają procedury ABC, których muszą się trzymać.

    Zbędna strata czasu i nerwów z tym.

    Poza tym sprawą mocno dyskusyjną zostaje zdalna sesja VNC chinoli. Nie posądzam tam kogoś o jakieś złe intencje w tym temacie,

    ale dajesz pełen dostęp do swojego PC.

    Nie dziękuje. Nie mam możliwości, nie wyrażam zgody i tyle.

     

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Dezeus

    Między innymi chodzi o te zdalne sesje, co może się chinol skopiować co chce. Ale najbardziej wkurzył mnie fakt że telefon pójdzie do Czech, gdzie już raz był 3 tygodnie z wymianą aparatu. Chciałem żeby poszedł do Polski bo było by szybciej.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tel idzie do serwisu który zapewne jest mniej obciążony. Mają swoje procedury, mi też zadawali dziwne i momentami głupie pytania , no ale cóż. A tak poważnie co wy macie na tych komputerach że boicie się zdalnego sterowania?? Dla mnie to by nie stanowiło problemu. Hasła do banku?? z tel też się logujecie i mają wtedy większy dostęp . Nie popadajmy w paranoje:P

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    schreder

    No i wrócił dziś mój OP3. Niestety tylko wymiana płyty głównej, a baterii już nie wymienili. Szybkość naprawy super, ale zabezpieczenie przesyłki powrotnej to porażka. Wrzucili pudełko z telefonem do zwykłego foliopaku, bez żadnej folii bąbelkowej. A do siebie do serwisu to każą najlepiej w 3 metry folii bąbelkowej zawinąć + dodatkowy karton (o określonej grubości), ale jednocześnie nie może być za duża, bo trzeba będzie dopłacić za wysyłkę.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    osti24

    Mam pytanie też już sprawa zgłoszona czekam na kuriera, mam root i odblokowany bootloader czy mam z tym coś robic przed wysyłką?

    Wytapane z OP3️⃣

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Toldo

    Usuń roota. Bootloader może zostać odblokowany.

    Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Dezeus
    16 godzin temu, osti24 napisał:

    Mam pytanie też już sprawa zgłoszona czekam na kuriera, mam root i odblokowany bootloader czy mam z tym coś robic przed wysyłką?

    Wytapane z OP3️⃣
     

     

    Serwis w to nie wnika 

     

    PS. dziś (20.03.2018) wrócił mój oneplus z Czech. Wymieniona płyta główna, bateria niestety nie. Naprawa trwała 7 dni.

    Edytowane przez Dezeus

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    osti24
    Serwis w to nie wnika 
     
    PS. dziś (20.03.2018) wrócił mój oneplus z Czech. Wymieniona płyta główna, bateria niestety nie. Naprawa trwała 7 dni.
    A wypisaywales jakiś formularz zgłoszenia od serwisu CDTI?

    Wytapane z OP3️⃣

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x