Skocz do zawartości
Redhotka94

rozwiązany Przestał działać internet (dane komórkowe) po aktualizacji do Androida 6.0.1.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam wszystkich serdecznie na forum. To mój pierwszy post i nie ukrywam, że zarejestrowałam się tutaj, bo bardzo liczę na fachową pomoc :( Wczoraj wieczorem wgrałam aktualizację androida 6.0.1. do swojego telefonu Samsung A5 2016 SM-A510F. Przestał mi działać internet, zarówno Wi-Fi jak i dane komórkowe (telefon jest na abonament w sieci Orange). Zrobiłam soft reset, później przywróciłam ustawienia fabryczne i w tym momencie zaczęło działać Wi-Fi, natomiast internet dalej nie łączy. Weszłam w ustawienia i w informacjach o stanie karty sim, mam komunikat "stan sieci komórkowej: rozłączono". Po przełożeniu karty sim do innego telefonu wszystko jest ok, internet, Wi-Fi działają bez problemu. Bardzo proszę o pomoc, nie jestem żadnym ekspertem w tej dziedzinie, więc zwracam się ze swoim problemem do Was :( 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    skolsiwo

    Automatyczna wiadomość

     

    Twój wątek został przeniesiony z działu

    Problemy

    do

    Pomoc techniczna

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Arlon

    Ustaw apn do orange, to popularny problem. Nie każdy go doświadcza - mi od razu po wgraniu pobrało samo apn w orange, ale sporo osób się na to skarżyło na forum. Poprawny apn rozwiąże problem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam, dziękuję za odpisanie, jednak mi chyba trzeba bardziej łopatologicznie wytłumaczyć, co dokładnie i gdzie mam wpisać :( Wchodzę w ustawienia - sieci telefonii komórkowej - nazwy punktów dostępu - Orange Internet i tam jest pod APN napisane "internetipv6", natomiast pod Typ APN mam "default,supl"... Przywracałam ustawienia domyślne i dalej nic nie pomogło :(

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Arlon

    @Redhotka94  

     post #21 powinien pomóc

    • Lubię to! 3

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Działa, bardzo dziękuję, wcześniej ustawiałam pod to co było na stronie Orange i nie działało, ale ten post faktycznie pomógł. Stawiam piwko :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Hej, jestem nowa na forum i zdaje się, że mam taki sam problem z włączeniem Internetu jak miała @Redhotka94. Nie wiem dlaczego, ale nie mogę przeczytać posta @Arlona (wyświetla mi się zamiast niego okienko z napisem "Przepraszamy, nie możemy wyświetlić tej zawartości ponieważ nie masz uprawnień, żeby ją zobaczyć"), a widzę, że pomógł on rozwiązać problem. Czy mógłby mi ktoś pomóc i udostępnić ten post albo napisać, co zrobić w sytuacji przedstawionej w tym wątku? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    bartekc00

    @jkam123

     

    podejrzewam, że to ten:

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x