Skocz do zawartości
D3vill

Problem z LG, Orange i gwarancją.

    Rekomendowane odpowiedzi

    D3vill

    Witam serdecznie.

    A więc sprawa wygląda następująco - 4 dni temu uwaliłem telefon próbując wgrać softa poprzez KDZ (całkowita cegiełka).

    I nie było by problemu gdyby nie to że ... orange albo lg robi mnie w ch...wasta.

    Telefon kupiony we wrześniu 2010 roku poprzez stronę internetową.

    Z telefonem otrzymałem fakturę, kartę gwarancyjną na 12 msc (podobno wystawioną przez orange) i niepodbitą kartę gwarancyjną LG na 24 msc.

    I teraz tak:

    1. Zadzwoniłem do LG ze zgłoszeniem telefonu do naprawy - miła pani Mi mówi że oprócz faktury muszę mieć kartę gwarancyjna ale tą ich (24 msc) a karta ta jest nie podbita.

    2.Udałem się do salonu Orange - tam powiedzieli mi że oni nie mogą podbić jej bo telefon nie był kupiony u nich (no bo był kur.. przez neta kupiony) i w ogóle nie podbijają tej karty od LG.

    3.Zadzwoniłem ponownie do LG - tam powiedziałem jak wygląda sprawa z Orange - miał pani powiedziała że LG wyśle mi podbitą kartę gwarancyjną pocztą do domku. Musiałem jedynie napisać stosownego maila na wskazany adres. Tak też zrobiłem - w odpowiedzi otrzymałem wiadomość że oni (LG) wysyłają duplikat karty jedynie do 6 msc od daty zakupu - NOSZ JA PIER....... NICZE !!

    Co ja mam teraz zrobić ?

    Przecież to jest chore ...

    Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to z chęcią wysłucham : )

    Pozdrawiam, D3vill.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    awygo

    Ja też kupowałem przez internet, ale dostałem tylko jedną kartę gwarancyjną. W tej chwili telefon jest w serwisie (normalka, w końcu to LG), więc nie potrafię powiedzieć, czy karta była wystawiona przez Orange czy przez LG. Ale gwarancja, to odpowiedzialność producenta, (nie sprzedawcy), więc to LG powinno wystawić kartę.

    Nie było żadnych problemów z przyjęciem do serwisu poprzez salon Orange. Kupiłem go w sierpniu 2011 i już dwa razy oddawałem właśnie do Orange. Mowa o P970 (Black)

    Edytowane przez awygo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Oddaj do salonu orange na niezgodnosc towaru z umowa

    Sent from Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    D3vill
    Oddaj do salonu orange na niezgodnosc towaru z umowa

    Sent from Tapatalk

    Tak tylko że Orange udzieliło mi niby 12 miesięcy gwarancji a ja kupiłem telefon we wrześniu zeszłego roku tak wiec już po niej

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    miałem identyczną sytuację (brak podbitej gwarancji) Napisałem do lg że mi telefon padł, zeskanowałem fakturę i gwarancję i wysłałem mailem do jakiejś miłej pani z LG, Ta napisała mi że mogę przysłać do nich telefon to mi go naprawią. Poprosiłem czy mogę na adresu serwisu dopisać jej nazwisko i w opisie usterki powołać sie na nią.

    I......... telefon po tygodniu naprawiony, nawet nowego softa mi wgrali. Więc brak pieczątki na gwarancji, niekoniecznie wiąże się z utratą jej. Zależy od widzi-misia pracownika LG

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    awygo
    Tak tylko że Orange udzieliło mi niby 12 miesięcy gwarancji a ja kupiłem telefon we wrześniu zeszłego roku tak wiec już po niej

    Gwarancja od LG jest rzeczywiście tylko na 12 m-cy. Ale na reklamację u sprzedawcy (czyli Orange) z powodu "niezgodności towaru z umową" masz 24 m-ce. O ile nie kupiłeś telefonu na firmę. To dotyczy tylko konsumentów, a w świetle prawa firma konsumentem nie jest :mad:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    D3vill
    Gwarancja od LG jest rzeczywiście tylko na 12 m-cy. Ale na reklamację u sprzedawcy (czyli Orange) z powodu "niezgodności towaru z umową" masz 24 m-ce. O ile nie kupiłeś telefonu na firmę. To dotyczy tylko konsumentów, a w świetle prawa firma konsumentem nie jest :mad:

    Pomyłka - to Orange daje 12 miesięcy gwarancji (o tym niżej) a LG 24.

    A więc byłem w Orange i doszło do ciekawej scenki XD

    Gościu na "kozaka" pokazuje mi na ich karcie gwarancyjnej że mam 12 miesięcy, a ja spokojnie mu mówię że w świetle prawa mam prawo do zgłoszenia urządzenia do 24 miesięcy od daty zakupu. Ten popatrzył i mówi że pójdzie do szefa przedyskutować sprawę. Wrócił po 3 minutach, daje mi tą ich kartę gwarancyjną i mówi żebym ją potargał (WTF ?). Kartę LG podbił i przyjął telefon na gwarancję - ciekawe tylko czy go naprawią ...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gwarancja od LG jest rzeczywiście tylko na 12 m-cy. Ale na reklamację u sprzedawcy (czyli Orange) z powodu "niezgodności towaru z umową" masz 24 m-ce. O ile nie kupiłeś telefonu na firmę. To dotyczy tylko konsumentów, a w świetle prawa firma konsumentem nie jest :mad:

    Kobieta z serwisu LG stwierdziła, że Orange błędnie wystawia gwarancję, na ten model jest 24 miesiące.Ja swój kupiłem w kwietniu 2010, naprawiałem we wrześniu 2011 minęło 15 miesięcy od zakupu i naprawili bez problemu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    awygo
    Pomyłka - to Orange daje 12 miesięcy gwarancji (o tym niżej) a LG 24.

    Ja nie mówię o gwarancji, tylko o uprawnieniach wynikających z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Masz prawo (jako konsument) w ciągu 24 m-cy do reklamacji u sprzedawcy. Sprzedawca raczej nie wystawia żadnego dokumentu potwierdzającego te uprawnienia. Nie ma to nic wspólnego z gwarancją. Gwarancja, to odpowiedzialność producenta, a ten wcale nie musi jej dawać. To tylko kwestia dobrej woli.

    ---------- Post dołączono o 21:32 ---------- Poprzedni post napisano o 21:31 ----------

    Kobieta z serwisu LG stwierdziła, że Orange błędnie wystawia gwarancję, na ten model jest 24 miesiące.

    Ja na swój GT540 kupiony na firmę mam tylko gwarancję od LG, na 12 m-cy.

    Do moderatorów: może warto przenieść wątek do dyskusji ogólnej? Mało techniczny jakiś...

    Edytowane przez awygo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    to nie wiem w końcu jak jest z tą gwarancją

    cytat maila do i od LG Mława

    MA PYTANIE, POSIADAM TELEFON LG GT540, ZAKUPIONY W SIECI ORANGE, OSTATNIO

    ZACZĘŁY MI CIĘŻKO DZIAŁAĆ DWA PRZYCISKI (TE ZE SŁUCHAWKAMI), CZY

    JEŚLI WYŚLĘ GO DO PAŃSTWA Z DOKUMENTAMI OD ORANGE ZOSTANIE ON

    NAPRAWIONY, (SKAN DOKUMENTÓW W ZAŁĄCZNIKU)

    PROSZĘ O ODPOWIEDŹ

    odpowiedź

    "Witam,

    Tak oczywiście sprzęt zostanie naprawiony, gwarancje od operatora

    Orange posiadają błędne informację. Gwarancja na ten model to 24

    miesiące"

    Ps. Na gwarancji nie było żadnej pieczątki. (sorki za wielkie litery, tak napisałem do LG)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x