Skocz do zawartości
fanbmw

Blokada ponownej aktywacji

    Rekomendowane odpowiedzi

    fanbmw

    kupiłem dzisiaj S2 z papierami cały komplet, po włączeniu zegarka pojawia się komunikat ze blokada ponownej aktywacji jest włączona w zegarku gear. Sprzedawca usunął zegarek ze swojego konta na samsung.pl i nie wie jak wyłączyć tą blokade. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ch3mn3y

    Ja i tak próbowałbym się logować na to jego konto. Innej opcji nie ma. Niby są filmiki jak to obejść, ale tylko na nich to działa...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    fanbmw

    gosc sie loguje na swoje konto w samsungu ale zegarka nie widzi bo usunął. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ch3mn3y

    To Ty musisz się zalogować na jego konto. Podłączyć zegarek i wyłączyć blokadę aktywacji.

    Wydaje mi się, że dane jego konta (a przynajmniej login/mail) jest zapisany w pamięci urządzenia i ono porównuje z tym z telefonu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    fanbmw

    nie chce podac danych do logowania

     

    20161019_221219[1]

    20161019_221232[1]

    Edytowane przez fanbmw

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ch3mn3y

    No to będzie problem. Obejść tego nie obejdziesz, Samsung nie pomoże nawet mimo paragonu. Jego konto to, na ile moja wiedza jest dobra, jedyna opcja.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    fanbmw

    Problem wygląda tak, żona sprzedawcy poszła do serwisu samsunga i jej tam aktywowali zegarek i serwisant włączył blokade, dzwonił teraz do mnie ze jedyna opcja to wysłanie mu zegarka wtedy on pójdzie do serwisu z telefonem żony i zegarkiem i tam odblokują zegarek. 

    Zegarek pojechał do serwisu do Piaseczna 

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Głupoty gada... wystarczy się ponownie na to samo konto zalogować tym zegarkiem i można wyłączyć blokadę. Sam tak robiłem kiedy zrobiłem przywracanie ustawień fabrycznych w zegarku żeby zalogować się na innym telefonie. Po zalogowaniu się do aplikacji gear była opcją wyłączenia blokady. 

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wyłączanie blokady poprzez reset fabryczny ,:D ładne sztuczki

    Zdobądź to teraz! Dzięki!

    Edytowane przez Artok
    Gramatyka - Artok

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    fanbmw

    zegarek pojechał do serwisu Samsunga i wrócił odblokowany, koszt 0 pln ze względu na gwarancje. Ale bateria trzyma jeden dzień, widziałem baterie na all... i czy wymiana jej jest łatwa czy trzeba jechac do serwisu? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x